icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6812 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Engagerad
    70 inlägg
    27 december 2011 09:43

usch drömde mardrömmar om min vikt inatt :/ fortsätter på samma så börjar jag om idag! nu är det slut ätet! nu tar jag tag i detta! Kommer denna tråd fortsätta nu efter jul?

• Mycket engagerad
    180 inlägg
    27 december 2011 11:19

Har gått upp ett kilo på några dagar :( Dagens vikt är 69,3 Jag undrar veckans utmaning är likadan som förra veckans eller är jag ute o reser??

• Mycket engagerad
    101 inlägg
    27 december 2011 18:09

Vansinnigt vad jag måste ha ätit. 115,2 :-(

• Veteran
    6812 inlägg
    27 december 2011 18:11

En fundering från mig om jag skulle göra en ny tråd för nästa år denna börjar bli lite lång. Vad säger ni om detta? Funderar på Biggest Loser Nystart 2012! Eller har ni något förslag tar jag tacksamt emot detta. AnnetteP förra veckan (51) kom det inte in någon utmaning. Blev lite funder på om jag hade missat lägga till den. Men hittade ingen. JennieH ja vi fortsätter efter jul.

• Veteran
    2381 inlägg
    27 december 2011 21:12

Goober, då förstår jag ;) Usch! 59,8kg... Om jag glömt att rapportera? Totalt borta att det var måndag igår, semester är inte bra. ;)

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    27 december 2011 22:37

Havet, Ditt förslag låter kanon! Jag hänger på :) 100kg, Vad jag förstod får vi skriva in vår vikt ända fram till Lördag för denna veckan, så du har fortfarande tid på dig att vända uppgången till ett minus :) Kom igen nu! Jag tror på dig!!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    28 december 2011 01:59

jag är också med. Vill inte ge upp nu när jag har gått ner så mycket. Blifast, bäste lagkompis, har tyvärr kompisar på middag imorgon igen....Ja inte tyvärr då det är skoj men tyvärr då det blir massa mat igen....Men din peppning var precis vad jag behövde....Ska ställa salladskålen brevid mig:-) Och brödet låååångt bort. Superpepp till alla. Vi har varit så duktiga till nu så deppa inte ihop. Och vår fantastiska Havet tänker fortsätta hålla ordning på oss även nästa år.....Och då kan vi juitne lägga av eller hur???

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    28 december 2011 07:57

Jag tycker det låter som en jättehärlig idé att köra även nästa år!! Stor eloge till er som håller i detta! Starkt jobbat! Återkommer med min vikt imorgon!

• Veteran
    5155 inlägg
    28 december 2011 17:42

63,5 kg, fredagsvikten blir det. Ja det är kanske dags för en ny tråd. jag kommer säkert att ha några kilo som jag behöver gå ner när jag väger mig nästa gång :)

• Veteran
    6812 inlägg
    28 december 2011 19:19

Då lägger jag upp en ny tråd! En fråga till fortsätter vi med dom lagen vi har idag eller vill ni att vi ändrar utifrån hur vi ligger till i vikten så man får en lagkamrat i någorlunda samma vikt. Så får vi hoppas att det är några nya som vill hänga på.