icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6812 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    19 december 2011 09:07

hej 87,2 heja mig i juletider:-))) Hur gar det blifast? Jag ar inte plusmedlem men om du vill kan du skicka din mejladress sa kan vi horas av den vagen... Annars undrar jag hur vi ska gora i jul? Nasta mandag ar ju precis efter jul och jag tanker nog unna mig en del? Sa ingen viktnedgang ar planerad. Hur ska vi gora. En paus pa en vecka eller?

• Engagerad
    93 inlägg
    19 december 2011 09:19

Vad hände med AnetteP i mörkgröna laget? Om hon hoppat av blir jag ledsen men blir såklart glad att få med fruragge i laget :) Jag försöker hitta en våg, reser runt hela veckan....

• Veteran
    2752 inlägg
    19 december 2011 10:08

vikt idag 98,9 - 1,6 kg jippii

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    19 december 2011 12:11

Veckans vikt 71,2 kg =)

• Veteran
    6812 inlägg
    19 december 2011 13:47

Noijel Tack för att du uppmärksammade detta. Hade totalt glömt bort att skriva in AnnetteP i exelbladet men hon stod med som din lagkamrat i lagindelningen på hemsidan. Nu är det fixat. Så nu är hon med i resultatet också! Lag Mörkgrön Noijel AnnettePThyndra du får vara kvar lite till i det lila laget! Ber så mycket om ursäkt att jag ställer till det så. Veckan som gick blev det - 9,5 kg som försvann. Ändringen på förra veckans resultat ligger inne och då är alla med som jag missade:)

• Engagerad
    93 inlägg
    19 december 2011 14:01

Havet att du fixar med detta är helt otroligt, inte klanka ner på dig själv, du har ju hur många viktkämpar som helst att hålla koll på :) Eloge till dig!!! Jag har inte hunnit väga mig, ska försöka hitta en våg. Även om jag fruktar den.

• Veteran
    5155 inlägg
    19 december 2011 14:47

+1,5 alltså 64,5 kg på mig nu. Nu får fruragge något att bita i :)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    19 december 2011 19:48

Lena444, så kul och grattis. Du ser att det kommer sa småningom. Nu jobbar vi på....

• Engagerad
    53 inlägg
    19 december 2011 20:31

92,3

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    19 december 2011 20:44

ny vikt 71,4kg Wihooo!! Jag SKA ner till 70,6 innan julafton! ska ska ska! :) 100kg, bra jobbat kamrat! Åh vad jag är stolt över dig!! Jag har inte heller plusmedelmskap annars hade jag dragit iväg en rad till dig! I jul tänker jag att vi får göra som vi vill. Jag tuffar allt på eftersom jag har en del kämpande kvar att göra innan målvikt till februari. Vi får se om jag lyckas nå delmålet till julafton! Jag uppdaterar er on the holy dopparedag :) Någon annan som bestämt sig för att "hålla sig" över jul?? häng på, för vi kommer att klara det ;)