Veteran
6812 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Nu nalkas snart julen med god mat och allt som det innebär. Tycker att vi skall rapportera även till veckan oavsett om det blir plus eller minus. Men det är inte tvunget att lämna in resultat på måndag utan ni har på er till på lördag. Eller vilken dag som passer er bäst. Dom som inte kommit in med resultat sätter jag in +-0 på. Vad säger ni om detta?
Min vikt är lika som förra veckan 96,6... För mycket julmat, redan! ;)
Jag har fredag som vägdag nu och gömmer vågen därimellan. Det får inte stiga mig för mycket åt huvudet nu när jag ska försöka stabilicera mig och måste höja kaloriintaget. Men jag skriver in vare sig det är plus eller minus :)
Tack 100kg, ja nästa år ska det brukas allvar. Skönt att denna tråd finns och håller koll på en :-)
Håller helt med dig Havet. Självklart ska vi rapportera in även nästa vecka. Det är det som är lite av grejen, att rapportera varje vecka trots att det blivit ett plus! Samtidigt vill jag passa på att önska alla en RIKTIGT GOD JUL!! Kramar
Äntligen hittat tillbaka till min våg... inte superkul, 81,2. O rapporterar innan jag sticker iväg en vecka. Kört en omöjlig variant av diet för mig, typ 500 kval fram till middag o då vraker jag i mig. Nu tillbaka till tallriksmodellen... god jul på er!
Måndag + lördag? :) Självklart!
låter jätte bra, känner att jag struntar helt i vikten nu och ska faktiskt bara njuta nu i jul, äta vad jag vill:P Men efter nyår börjar jag igen, och då lär jag ju gått upp typ 3 kilo (förlåt nysommar:) ), men sen ska jag träna upp mig till vasaloppet på spinning, då blir det andra tider!
Jag vill bara skriva en önskan här inne till er alla inför julafton och alla mellandagar: jag önskar att ni inte sviker er själva, har ni lovat att inte äta fler knäck än 10st - så gör inte det var starka och lita på att den mängd ni själva satt upp är rätt och riktig Viktigast av allt är att vi håller vad vi lovar oss själva, så att vi kan njuta hela julen med ett stilla samvete och lagom mätt mage Den känslan slår en socker-fix med hästlängder! ;) God jul vänner!! ps. Ni som var med på -2kg till jul.. är ni fortfarande game?? vi har hela två dagar på oss!! :D wohoo!
Smaart, att sätta ett antal på hur många man får äta. :) Det ska jag göra!!! :))