Veteran
6812 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Någon som vill köra ett rawfoodrace, börja den 2 januari?
Vikt från mig denna vecka är samma som förra 68.5 kg!
Förlåt att jag inte rapporterat in min vikt den här veckan.....upp 0,5 kg. Ny vikt 78,9 kg
Resultat Vecka 50 Denna Vecka gick vi ner -9,7 kg Grattis Lag Grå ni gick ner mest denna vecka med hela -2,20% Grattis Goober som har gått ner mest denna vecka -5,88% Under Gula Linjen hamnade Lila Laget. Thyndra och Fruragge ni vet vad ni skall göra:) Det som gäller till veckan är att ni har fram ända till på lördag på er att lämna vikten och dom som inte lämnat in vikten sätter jag +-0 på. Sammanställningen kommer då på Nyårsdagen för nästa vecka
Wow, Goober hur lyckas du gå ner nästan 4kg på en vecka? O.O
För min del så tycker jag det var länge sedan vi hade utmaning med 20 situps om dagen 10 utfall på varje ben om dagen och minst 5 st 20 minuters promenader under veckan Vet inte om fruragge har andra planer
Förlåt så otroligt mycket för att jag inte rapporterat in denna veckan. Dels har jag varit sjuk o sen bortrest o inte haft någon våg med mig. Idag vägde jag 68,4, alltså ner 1,2kg... Men vet inte om vi ska ta det till veckans rapport eller till nästa?
Veckans vikt 118,4kg GOD JUL allihop!
70,9 kg!! jaaaaa!! tack tomten!!! :D I freakin made it! God jul alla!!
AnnetteP har lagt in din vikt på denna vecka. Ändringen blev att Mörkgröna laget kom på andra plats denna vecka.Så denna vecka gick vi ner 11,6 kg! God Jul till Er Alla!