Veteran
6812 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Väger idag 54,4 kg, viktminskningstekniken denna veckan heter vinterkräksjukan. effektivt som sjutton, men inget att rekommendera. jag har snart gått ner 25 kg och har bara 2,4 kg kvar att gå ner, undrar om jag kan komma i mål tills dotterns bröllop på nyår.
Då ökar vi lite igen då.86,6 denna vecka
79,4, äntligen lite ner.
Förlååååååt Havet!!!! Jag skulle skriva in igår kväll men jag tror jag träna bort mina hjärnceller och glömde totalt varför jag gick in på MD på kväller...:S 59,8kg - snart där jag var förr, snaart! :)
Troxii det är lugnt! Min vikt idag är 78 kg om 3 kg så har min man lovat mig en Gotlandsring i guld. Så vi får se vad det blir.
julbord,födelsedag,sjukdom blää denna vecka har verkligen inte gått bra heller och nu har vi julveckan och förkyldningen håller i sig. Något positivt är iallafall att jag va på en BodyPump utbildning i helgen och jag klarade det så nu får jag börja ha pass i det ska bli toppen kul! kör på samma vikt som innan så ska jag försöka ta mig tillbaka till nästa vecka.
Du e go du Thyndra :D Lika bra att tänka ut utmaningen redan nu då...jag landade på 74,3 så + på mig med.
Vi får hitta på en bra utmaning fruragge, nån som alla kan fixa :)
"Sockerdjävulen" var på mig hela förra veckan, det blev ett rejält återfall och det syns på vågen 124,4 kg :-( Men nu har jag inget sött hemma mer, dock kan jag inte slänga ut allt på jobbet ;-)
Tesuo, tappa inte hoppet. Sockerdjävulen hoppar pa mig också hela tiden. Bakifrån när jag minst anar det. Det enda som gäller är att inte ha något hemme. Men hur gör man det med barn och julen för dörren. Jag kan knappt prova något med vetemjöl i. Älskar mjölmat och är uppfödd på pannkakor. Superpepp till dig, och går det inte nu så kommer det ett nytt år o då jäklar.....Eller hur?