Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Min vikt kommer in på tisdag ist för mån. Är på resande fot och vill inte väga mig på annan våg än min egen. Hoppas alla haft en härlig jul! Nu ska jag ut på julens tredje längdskidpass!
Det är måndag så jag vägde mig. Det blev 123,2 kg. Otroligt men sant :-)
Vecka 52 utmaning Lila Laget: 20 situps om dagen 10 utfall på varje ben om dagen minst 5 st 20 minuters promenader under veckan
Hej får man vara med här? startvikt 120 kg.
Suck, måndag.....sorry allesammans och framförallt Blifast. Julen har varit svår. Luncher o middagar o inga promenader alls.....87.8:-(((
Dagens vikt är 53 kg, ett ynka kilo har jag kvar att gå ner, undrar om jag kan komma i mål till min 35 års dag den 1 januari. Hoppas alla haft en trevlig jul, här har den varit lugn och stressfri. I morron åker vi till skåne för att fira nyår, gå på dotterns bröllop och fira min 35 års dag. TROXII: jag gick ner så mycket förra veckan för jag hade vinterkräksjukan, otrevligt skit, men ganska effektivt viktminskningsvis sett.
cisselala du är välkommen noterar din startvikt.
På resande fot utan våg...så ni får skriva +-0 på mig den här veckan
Kunde inte väga mig i morse pga jobb. Så det får bli sista resultatet 71,2 kg. Förhoppningsvis blir det mycket minskning till nästa vecka då.
usch usch 101,7 kg idag