Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
wow havet vad duktig du är ,lever du bara på pulver nu ?
124,7 kg före tarmtömning ;-)
Nysommar!Denna vecka kör vi;) Nya tag! Pepp till alla:)
MaRomer: 7cm skillnad på två veckor!?
Ska köra till Stockholm med bilen imorgon, fem timmars bilresa. När jag skulle köpa frukost och frukt att ha att äta i bilen imorgon så hade jag en tuff kamp med mig själv gällande smågodis. Förut så har det varit tradition för mig att köpa på mig godis som jag sitter och mumsar på i bilen vid längre turer. Men jag valde att inte köpa något godis. Att leva hälsosamt, att inte gå upp i vikt, att fortsätta i min viktnedgång är verkligen ett val man får göra om och om igen... Det räcker ine att bestämma sig en gång och sen är det klart, fast jag skulle önska att suget att göra som jag gjort tidigare ska försvinna... =P
Ledsen TESUO, det gick uppåt för mig. :-( 114,9 är gårdagens resultat.
Bra val FiaGust.....visst är det så att man får kämpa med sina val gång på gång, men varje gång man lyckas är det en seger!!!
Tack Lena! ja jag går bara på måltidsersättning i 12 veckor totalt är inne på min 3:e vecka nu. I morgon skall jag testa zumba för första gången. Så när jag slutar jobbet i morgon bitti är det fullrulle. Först crosstrainer som uppvärmning sen milon maskiner 2 x 17,5 min efter det zumba 45 min o på efter middan skall jag iväg o dansa.
Bra gjort FiaGust, nu vann du. Varje gang vi vinner sa kommer vi ett steg narmare malet.
Gårdagens vikt var 87.4 kg Lycka till allihopa :-) MALJ