icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Veteran
    2753 inlägg
    2 november 2011 07:30

usch genomförkyld,ont i halsen och känner mig frusen ingen höjdare men jag ska hålla mig på mattan och inte äta massa onödigt för det. /Lena

• På gång
    25 inlägg
    2 november 2011 08:56

Okej nu är jag åter igen - och det är tack vare min superfina lagkamrat i Team Svart :) Tack Tack!! Jag står fortfarande still på exakt samma vikt och det är helt otroligt efter att totalt kört av vägen på fel sida och det har varit både det ena och andra onyttiga som slunkit ner. Men som sagt nu blir det till att kämpa igen och jag hoppas det kommer gå bättre igen!! Massa pepp till alla andra - ser ju ni varit väldigt duktiga!! Som inte gett upp utan kämpar på och massa minus har jag också sett när jag kikat igenom sidorna här. //Maria - tillbaka uppe på motorvägen igen och kör :)

• Veteran
    5155 inlägg
    2 november 2011 09:26

Välkommen igen Maria, vi undrade vart du tagit vägen ;)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    2 november 2011 10:52

Krya på dig Lena och var rädd om dig!! Välkommen tillbaka Maria, bra att du har en bra lagkamrat som drog tillbaka dig på banan när du kört "vilse". Pepp till alla i vår tråd!!!!

• Veteran
    2753 inlägg
    2 november 2011 10:57

Tack Mamma Eva.

• Veteran
    6814 inlägg
    2 november 2011 21:02

2 st försvann och det kom 5 st nya. Kommer att sätta mig och dela in i lag. Återkommer med detta så fort det är klart.

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    2 november 2011 21:11

Vilket jobb du får lägga ner Havet......lagen byts ut hela tiden. Pepp till dig!!!

• Veteran
    6814 inlägg
    2 november 2011 21:14

Ja här ändras det väldigt fort, nu plockar jag bort dom 2 som inte lämnat vikt på 3 veckor och sätter in nya lagkamrater. Lag Grön mia70 Lag Vinröd Annis41 Vill dom forsätta så blir det i ett annat lag.

• Veteran
    6814 inlägg
    2 november 2011 21:23

Här kommer nya lagindelningar: Lag Blå Liinsan Nysommar Lag Röd AnnCatrine Nago Lag Grön Lena444 Lchf11 Lag Cerise Havet Jitjin Lag Svart EmmaLena 60Maria Lag Orange TESUO Glad55 Lag Rosa Malj Blifast Lag Grå MammaEva Goober Lag Turkos Alerta 100kg Lag Gul FiaGust mezcal88 Lag Lila Fruragge Thyndra Lag Vit Troxi MaRomer Lag Vinröd JennieH emeliefn Lag Beige 3bmsambo AnneItIs Lag Mintgrön zaga playa

• Veteran
    5155 inlägg
    2 november 2011 21:25

Du är fantastisk Havet :) Super bra !!