icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Veteran
    6814 inlägg
    2 november 2011 21:30

Tack Thyndra! Hoppas alla är nöjda:) Nu blir det sängen här är trött efter all motion idag. Först 21 min Crosstrainer sen blev det 2x17.5 min på milon maskiner. 45 min Zumba svårt med fötter och ben samtidigt, avslutade eftermiddan med dans i 2 tim.

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    2 november 2011 22:37

Håller med, Havet gör ett jättejobb som håller reda på oss alla :) Välkommen tillbaka min lagkamrat, nu kämpar vi på. Varje hg vi förlorar är en vinst i sig =)

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    3 november 2011 07:55

Kanon Havet! Du är en riktigt tråd-kämpe. Det här måste verkligen vara bästa forumshänget på hela MD :) Och Hejja malj som blev min nya kamrat i Lag Rosa! Nu ger vi järnet ihop :D

• Veteran
    6814 inlägg
    3 november 2011 08:00

Vecka 43 Resultat: Denna Vecka gick vi ner -19kg Grattis Lag Grå ni gick ner mest denna vecka med hela -7,53% Grattis Goober som har gått ner mest denna vecka -13,67% Under Gula Linjen hamnade Blå Laget. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: till hemsidan

• Veteran
    5155 inlägg
    3 november 2011 08:21

Oj vad nära gula linjen vi var fruragge, men du klarade dig från att göra utmaningen till nästa vecka. Tur att jag gick ner min 0,2 kg ändå. Den här veckan tror jag blir bättre !! Grattis Gråa laget och till Goober !!!

• Veteran
    2754 inlägg
    3 november 2011 08:36

Härligt jobbat Havet. Välkommen lchf11 till gröna laget, du får gärna skriva till mig om du vill och berätta hur det går för dig . niklaslena@telia.com jag äter också lchf och antar att du gör det med eftersom du heter lchf11 hihi kram Lena

• Engagerad
    70 inlägg
    3 november 2011 09:18

jasså fick jag en ny lagkamrat spännande, denna vecka går det riktigt bra för mig, och är övertygad om att helgen kommer flyta på den med så på måndag lämnar jag förhoppningsvis in en toppen bra vikt ;)

• Veteran
    6814 inlägg
    3 november 2011 10:38

Nu har viktpoängen blivit ändrad också!

• Engagerad
    72 inlägg
    4 november 2011 22:11

mezcal88 välkommen till lag gul!

• Mycket engagerad
    101 inlägg
    5 november 2011 08:24

TESUO, jag är ledsen men det känns som luften gått ur mig helt. :-( Måste försöka att iaf stå still viktmässigt, har inte motionerat på evigheter förutom att jag är med i en stegtävling på jobbet, så jag går mer än annars. Försöker samla ihop mig nu i helgen men ikväll ska jag ha middag för släkten, det blir svårt med alla frestelser! Lovar mig själv att göra veckomatsedel på söndag.