Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
124,2 kg = -0,5
80 kg....lite ner!!!
ååå glömde idag, men väger mig imorn! tror på lite minus iallafall.
@Mammaeva: bra kämpat. Hoppas din vecka har varit bra. Kom förresten på att jag just nu har lite svårt att göra utmaningarna, dock gillade jag sista delen av veckans utmaning med att ta det lugnt och andas osv, det ska jag ju kunna klara av om man säger så.
Såg att inte ni nya har kommit in på fliken med startvikter men det kommer. Malj du får maila till blifast hon är inte plusmedlem. Sen kan hon svara på ditt mail.
Ooops höll på att glömma rapportera idag, 72,9 kg så står still sen i fredags iaf, nu ska jag bara bli riktigt frisk så ska ni får er en match här inne igen ;) Dag 3 med penicillin nu så snart ska nog orken återvända
Saknar resultat från dessa: JennieH kommer i morgon Lena444 60maria Glad55 FiaGust Liinsan Troxii Playa Mezcal88 3bmsambo
Det är ju fortf måndag ;) Hemkommen från gymmet och där stod vågen på 60,2 :(((
Min vikt kommer här 115,0 :-(
Ja Troxii det är fortfarande måndag:) Det är en påminnelse till mig o till dom som glömt bort att det är måndag.