Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Vi klarar det 60Maria :) Det spelar ingen roll om det går sakta bara det går väg så att säga :)
Liinsan, åker du på hundkurs utan hunden? Eller kutar hunden 1mil? :P
Troxii Haha nej, hon är för ung för det:P Det är teori utan hund idag, så lämnar henne hemma så får jag flåsa själv;)
Liinsan, tänkte väl det :D Vad roligt, hoppas du får mkt info. Ikväll ska jag på föreläsning, Anders Hallgren, nån hundpsykolog. Han ska prata om ledarskap och lärarskap. :)
Anders Hallgren är min gud! Han är helt fantastisk! Vart är han??
I sthlm, tibble gym, hehe. :)
kollar på biggest loser och får lite inspiritation, hade gärna svettast som dom får göra på gymmet. Men imorn har jag min 3 PT timme så då kommer det svettas kan jag lova.Kanske smygväga mig imorn, men kommer bli så nedstämd om det inte har hänt något på vågen ju.
Har nog varit på den föreläsningen med Anders Hallgren och kan säga att den är mycket bra.
Sitter och laddar för tävling, pepp pepp! Är riktigt nervös! Går ifrån mina rutiner med yoggi och frömüsli denna morgon till fördel för grahamsgröt med hemmagjord lingonsylt, mjölk och lite proviva. Håller mig mätt längre på det!
LYCKA TILL zaga!! Det kommer gå super med en sån vinnar-frulle :D