Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
65.9 kg det der bra ut :) Heja fruragge !!!
Havet, både body pump och TRX är kanon. Det ger jätte mkt träning, men som med allt kan man masa sig också ;)
vågen är med mig även denna veckan och jag väger in mig UNDER 70 sträcket och ska aldrig mer dit! -0.9 kg och 69.6 kg slutar min vikt på :)
65,4,Minus denna vecka oxå, nu börjar det kännas som att det går riktigt bra, inte så mycket minus från förra veckan men lite iallafall och satsar på att det ska bli mer.
61,2 kg visade vågen idag. nedgång på 2,2 kg. tyvärr är det väl snarare muskler än fett som försvinner. Jag är fortfarande ordinerad sängläge så någon motion blir det inte denna veckan heller. däremot äta frukost gör jag alltid så den delen av veckans utmaning lär jag klara av.
Här stod det still efter förra veckans framgång... 86,2 (+-0)
MaRomer, Woho under 70, grattis :D Ps, kommer med vikt ikväll, väger mig på gymmet!
Troxii: Låter bra! :)
Står kvar på samma vikt , men hoppas på viktförändring till nästa gång=)
Bra jobbat nysommar! Bättre än förra veckan, känner mer motivation:) Och älskar min cykel!haha Hoppas jag går ner till nästa måndag=)