Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Veckans utmaning: -Äta frukost varje dag -3 gånger den här veckan göra någon fysisk aktivitet som kräver ombyte till träningskläder/badkläder/liknande. Lycka till!!!
72,5 kg blir vikten inför måndag, åker tidigt till Stockholm så det finns risk att jag glömmer väga mig imorgon bitti.
Vecka 46 utmaning Beige Laget: Äta frukost varje dag 3 gånger den här veckan göra någon fysisk aktivitet som kräver ombyte till träningskläder/badkläder/liknande.
Denna vecka klarar jag hela utmaningen. Spinning måndag, Trx onsdag och Body pump fredag. Frukost äter jag varje dag.
Visst är det bra träning, TRX? ;) Frisk och kommer göra all utmaning :)
Troxii har bara provat när dom visade olika maskiner på gymmet. Det kändes som om att ställningen skulle rasa. Skall bli spännande och testa Trx och Body pump denna vecka 2 helt nya saker för mig.
92,4 wohoo det gick trots två kalas i helgen!!!
98,2 kg idag neråt =) Har fixat utmaningen att skriva in maten motionerat har jag också gjort
Ny vikt 85 kg. Grattis Lena bra jobbat!
75,8! Större minus än förra veckan! Så glad eftersom det var buffé och pubkväll i lördags och på det ingen träning igår (pressar inte kroppen dagen efter alkohol). Men allt som allt, mycket nöjd med veckan! Denna vecka kommer jag kämpa lika mycket för ett minst lika bra resultat!