icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Veteran
    1530 inlägg
    10 november 2011 15:58

Haha där ser man hu olika vi är, jag har sett och läst en del av Anders Hallgren och gillar INTE alls hans sätt, men smaken är som baken ;) Däremot var jag på en intressant föeläsning igår om träning, en kille som heter Andreas Öhgren och som jobbar som PT, mycket nytt och en hel del självklara saker egentligen men det är aldrig fel att bli påmind.

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    10 november 2011 16:53

Resultatet från dagens tävling: jag blev 4:a! Tre tidigare tävlingssimmare framför mig, så jag är jättenöjd! 64 deltagare :) Tjuvkikade på vågen imorse och det går åt rätt håll! Nu ska jag bara hålla över helgen!

• Veteran
    6814 inlägg
    10 november 2011 21:42

Resultat Vecka 44: Denna Vecka gick vi ner -13,8 kg Grattis Lag Vinröd ni gick ner mest denna vecka med hela -1,33% Grattis Lchf11 som har gått ner mest denna vecka -3,26% Under Gula Linjen hamnade Beige Laget. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Resultat till hemsida! Viktpoängen är inte ändrad! Svårt att få till den märkte jag när en del slutar och sen byte av lag. Måste fundera ut hur vi skall göra om den.

• Engagerad
    70 inlägg
    11 november 2011 11:45

weeei, det gick alltså toppen att byta lagkamrat ju ;) duktiga vi har varit. Satsar på en första plats för vårat lag nästa vecka med.

• Veteran
    2753 inlägg
    11 november 2011 11:53

Grattis lagkamrat LCHF 11 kanonbra jobbat. Jag håller på att planera helgen vad jag ska stoppa i mig för att det ska bli en bra helg och inte en helg med massa onödigt skräp. /Lena

• Engagerad
    70 inlägg
    11 november 2011 13:23

Jag började idag med en Detox, då får man äta frukt,grönsaker och fisk det har funkat jätte bra för mig att gå ner genom detox förut och man känner sig verkligen frisk rakt igenom kroppen, då denna diet går ut på att få bort alla slagg produkter som ligger i kroppen. Jag ska börja med 7dagar, men känns det bra och jag har fler recept på lager så kör jag vidare.

• Veteran
    2381 inlägg
    11 november 2011 13:38

Jennie, låter nästan som medelhavsdieten :) Jag äter ingen diet, äter med sunt förnuft och tränar och unnar mig då o då!

• Engagerad
    53 inlägg
    11 november 2011 17:02

Wooops 2hg upp o under gula strecket:( inte bra. Den här veckan går bättre men har i helgen 2 kalas framför mig. Promenerar hem från jobbet idag:) återkommer med en utmaning på söndag

• Engagerad
    53 inlägg
    11 november 2011 19:26

lchf11 jag äter mat från hälsokokboken: http://www.bokia.se/halsokokboken-den-halsosamma-grundkokboken-over-500-recept-4284390 och liknande och räknar kalorier

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    12 november 2011 11:23

Min vikt denna vecka 121,7kg. Bra liten nedgång hur har det gått för dig Liinsan?