icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Veteran
    2753 inlägg
    8 november 2011 07:32

tyvärr samma vikt som förra veckan 99,7 Men nu har jag lovat mig själv att verkligen kämpa ,skriver upp och väger och kollar kolhydrater nu för jag vill inte var tjock längre.

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    8 november 2011 08:28

Lena444, jag fick en rivstart när jag tog bort kolhydraterna. Fast jag äter kolhydrater i grönsaker, men det verkar funka för mig. Bara ett litet tips.-

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    8 november 2011 11:08

Förlåt att jag inte har vart inne, jag har suttit i någon slags pluggkoma och glömde bort detta totalt. Och det blir inte bättre att man har gått upp, förlåt nysommar[/FET! Ny vikt är 73.6 =/ Tur att jag påbörjade dagen med en powerwalk iaf. Hur har det gått för dig nysommar??

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    8 november 2011 11:17

Ååh, kom på varför jag inte är så motiverad längre... CSN! Jag har inte råd att äta nyttig mat, just nu har jag packat skafferiet med nudelpaket, bunkrat upp till slutet av denna månad...haha.... Men eldorados nudlar ligger på ca 100 kalorier/ paket och då blir man mätt på nudlar. Så man kanske ska starta en nudel lågkalori diet? 4 paket om dagen, dvs 400 kalorier? Kanske kan slå hårt i tidningarnas rubriker:P Nej,jag är inte helt allvarlig;) Ikväll ska jag gå och träna, har 3 klipp kvar på mitt kort... Wohoo=)

• Engagerad
    70 inlägg
    8 november 2011 14:57

Liinsan den dieten funkar säkert fint ;) Men tänk på att det finns transfetter i nudlar och transfetter binder fettet i kroppen vilket inte är så bra ;) Annars är ju faktiskt nudlar gott! Nu kommer min nya vikt med 66,1kg så minus blev det allt! och mer ska det bli.

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    8 november 2011 16:04

Det är lugnt Liinsan jag placerade oss ju under gula strecket förra veckan. Denna har jag i varje fall gått ner lite -0,5kg :o) Nu kämpar vi järnet nästa vecka med och utan nudlar ;o)

• Veteran
    6814 inlägg
    8 november 2011 21:40

Saknar resultat från dessa: 60maria FiaGust Playa 3bmsambo

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    9 november 2011 09:33

Nu blir jag nog den som är den, men Måndagen är satt som dag för in-rapportering - drar det till tisdag är det väl ingen som gråter för det, men jag måste erkänna liten viss frustration när det dröjer till slutet på veckan innan siste man kommit på att den vill skicka in. Havet som är snäll och har hand om allt detta har säkert nog med att greja och fixa, inte behöver vi påminna varandra Varje vecka? Jag kräver lite ordning här nu ;) ps. vet man att man är borta angiven dag får man säkert gärna skicka in sin aktuella vikt i förtid.

• På gång
    25 inlägg
    9 november 2011 09:34

Jösses vilken uppförsbacke det är just nu :( Vägde mig igår (glömde i måndags) fortfarande samma vikt 87,3 Nu hoppas jag det snart ändras .. svårt att hålla motivationen på topp Peppkramar till alla 60Maria alias Maria

• Veteran
    5155 inlägg
    9 november 2011 10:06

Kämpa på Maria, du kommer igen !!!