Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Min vikt denna vecka är 122kg ner 0,5kg Hur har det gått för dig Liinsan. Vi måste ju komma på utmaningar till nästa vecka har du några bra på lager?
Hej tiden rinner iväg för mig och jag får nog allt hoppa av här....hinner inte med. Så jag hoppas att du , Havet, hittar någon ny lagkamrat till Nago.... MVH Ann-Catrine
Glad55 Ja det blir så ibland och då behöver man en liten paus. Kan man då iaf hålla så man inte går upp är det bra. Du kan väl laga nåt nyttigt för hela släkten? :-) Det skadar ju inte. Ha en trevlig kväll och många pepp från mig!
Känner mig lite nervös inför morgondagens vägning...såhär efter allahelgonahelgen. Hoppas det har gått bra för dig 3bmsambo
Det blev ganska nyttigt på släktmiddagen. Köttgryta först med äppelkaka som efterrätt. Mörk choklad till kaffet. Lite vindruvor. Alla verkade nöjda men vi får se vad vågen säger till mig imorgon. Håll tummarna TESUO!
Utmaning vecka 45 Blå Laget: Fylla i matdagboken varje dag (en av anledningarna jag bommade) Minst 4st promenader a 45min under veckan Djupandning för att varva ner. Sätta sig bekvämt i en stol eller lägga sig ner. Blunda. Ta ett djupt andetag genom näsan samtidigt som du räknar sakta till 4, håll andan räkna till två, andas sakta ut genom munnen samtidigt som du räknar till 4 i huvudet. Gör så minst 5ggr varje dag.
AnnCatrine hoppade av så Lag röd saknas det 1 person i. I fall nån vill hoppa på så är ni välkomna! Lag Röd Nago Lycka Till på vågen i morgon!
Åh vilken härlig utmanarvecka jag ser framför mig. Helt i min tankebana.. Detta ser jag verkligen fram emot! Tack Lag blå!!
Min vikt idag 104,3!
min vikt 86,6 kg