Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Håller med dig blifast!
Jag håller också med, dom som inte lämnar in idag tycker jag vi ska ta bort.
Jag anmälde mig till detta men förstår inte var man lämnar in sin vikt, men nu är det väl försent antar jag. Började med matdagboken, men oj vilken tid et tar när man skal skriva alla gr och st och tsk som ingårt i en enda lite måltid. Jag gav upp för det tog så lång tid att registrea måltider. Jag kanske är trög!
vikten lämnar vi här på måndagar
Trulte, du skriver in din vikt här inne :)
Trulte, det är jobbigt att skriva upp allt i början. Sen blir det rutin, för min egen del så är det nog det enda sättet att klara av att gå ner i vikt.
72,5 kg Vägde mig i måndags, men glömde att skriva in det här. Förlåt Havet! Ska inte hända igen!
Jag håller delvis med blifast. Det är ju en fördel om de som hoppat på utmaningen lämnar in resultatet i tid. Samtidigt tycker jag man får ha lite överseende med att man någon gång ibland inte hinner med att lämna in eller glömmer bort det, man lever ju ett liv även utanför datorn. Jag kan ju relatera till det lite, hade det inte varit för att Annabelle var snäll nog och kontaktade min lagkamrat hade ni inte hört ett ord från mej på flera veckor, och det hade inte att göra med vare sej glömska eller slarv från min sida, utan att verkligheten slog till med full kraft med något jag varken kunde styra eller förutse. Men börjar man se ett mönster att det glöms bort titt som tätt att lämna in resultatet så kan jag hålla med om att det är dags för skärpning. Vill även passa på att tacka Havet för denna utmaningen, och sänder ett fång virituella blommor till dej för arbetet du lägger ner här i tråden. Ha en fortsatt trevlig vecka alla.
Nej, nu ska det cyklas! haha, jag är så himla lat ibland.... I våras fick jag punktering på min cykel, och tror ni jag gjorde något åt det? nej. Men nu var mamma och hennes sambo här i helgen och han fixade det på tio minuter, weehooo:P Så på kvällens schema står det Squashsoppa och Cykling 9.8 km till hundkurs (fram och tillbaka):)
Trulte du är välkommen! Skriv din vikt här.