icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    31 oktober 2011 16:26

Hej 91.2. Minus 0.8 trots äckliga bananer och chokladfrossa. Yippi. Superpepp till alla. Två månader kvar till jul. Hur långt hinner vi?

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    31 oktober 2011 16:30

oooppps. glömde. Kimsi, fortsatt lycka till, men kan du inte titta in ibland o tala om hur det går?

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    31 oktober 2011 16:53

Klart jag kommer kika in och se hur det går för er. :) Och jag försvinner inte från MD, är aktiv i andra trådar och finns kvar inne på min profil. :)

• Veteran
    6814 inlägg
    31 oktober 2011 17:15

Vecka 44 Utmaning Grå Laget: •3h "konditionsträning". •250 situps. •75 armhävningar.

• Veteran
    6814 inlägg
    31 oktober 2011 17:29

Gobiten och Kimsi Lycka Till!

• Veteran
    6814 inlägg
    31 oktober 2011 17:40

En påminnelse om resultat: Nago Havet kommer i morgon Tesuo Glad55 Liinsan Sara30 Playa Jitjin Mia70 60Maria Annis41

• På gång
    20 inlägg
    31 oktober 2011 17:49

Min nya vikt idag: 74,8 kg. Zaga: absolut, nu kör vi hårt till nästa vecka då vi har hela veckan på oss :-)

• På gång
    36 inlägg
    31 oktober 2011 18:08

Hej hej alla viktkämpar, här har ni mej igen. Äntligen fått komma hem från min sjukhusvistelse. Jag mår efter omständigheterna bra, är trött och lite svag men det blir bättre och bättre, är så skönt att vara hemma, min egen säng har aldrig känts så skön som den gör just nu. Och inte minst är det otroligt skönt att vara hemma hos min man och mina barn igen. de pysslar om mej ordentligt, Elliot lånar mej sina serietidningar och Juni och Emelinn fixar maten till mej, jag känner mej väldigt bortskämd. dagens vikt är 64,2 kg. gått ner en hel del med andra ord sen jag blev sjuk. MammaEva: Tråkigt att du hamnade under gula linjen sist, och jag såg oxå att du haft det lite jobbigt, så massa styrkekramar till dej.

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    31 oktober 2011 20:08

Skönt att du mår bättre Goober och kul att ha dig tillbaka i laget!!!! Var rädd om dig nu och njut av att bli ompysslad av din familj. Tack för styrkekramarna Goober, jag ska försöka att kämpa på nu och försöka att leverera lite "mindre" siffror framöver.....med ditt viktras under sjukhusvistelsen så ska vi väl slippa den gula linjen den här veckan!!!

• På gång
    36 inlägg
    31 oktober 2011 20:45

Ja det är så skönt, ja ska verkligen akta mej för speglar framöver *ler* även om det var en bra bantningsmetod att skaffa sej blodförgifting, lunginflammation och njursvikt på en och samma gång, så är det definitivt inget jag rekommenderar att prova på :) Ja undrar hur Havet gör med min vikt, jag har ju inte lämnat vikt på flera veckor.