Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Veckans rapport då. Vikt idag 104 kilo och 350 sit ups gjorda. :)
Ska snart väga mig, ska bara ta en promenad och 50 situps så att jag också kan skriva 350 situps även om det blir lite fusk med 50 idag :)
Står fortfarande still =/ Men har gjort veckans situps iaf =)
usch usch vilken hemsk vecka jag har haft har mått jättedåligt och tyvärr +1,8 kg nu jäklar måste jag skärpa mig nya tag från och med idag. Sorry havet jag har haft det extra jobbigt med reumatismen hela veckan kram från Lena
ok, dom sista 50 situpsen är gjorda, det är kanske fusk att räkna med dagen. Förra veckan så blev det i alla fall 300 och idag 50 till. Minus-0,9 kg blev det till slut. Det betyder att jag har blivit kvitt 25 kg eller 50 smörpaket sen den 21 februari :) HURRA HURRA HURRA HURRA
Bra jobbat Thyndra! STORT GRATTIS!! Min vikt idag är 69,6kg. Jag är under 70kg! Underbart! Har dragit på mig någon jobbig förkylning/halsont/hosta, så tyvärr blev det bara 180 situps för mig den här veckan.
95,0 och inte lyckats med veckans utmaning. Det ar sa segt nu. Jag maste komma igen....
Vikten står på 75,2 kg.....och jag fixade 425 situps under veckan. Tack för den utmaningen....den här rutinen att köra lite situps på kvällen ska jag hålla i...det tar ju inte många minuter , och så småning om hoppas jag att det ger resultat på måtten också
Vikt 101,9 kg.
Här blev det 100 situps. Vikten blir på torsdag när jag kommer hem. Som kläderna sitter så blir det ett plus.