Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Är det någon som känner för att lägga in en utmaning för denna vecka!
Jag kan försöka komma på någon utmaning under dagen, kan inte garantera att den blir bra dock =P
hej ! en miniutmaning varje dag den här veckan kan vara att man verkligen kommer ut i solen en stund varje dag,ta några lugna andetag och njut en stund av hur duktig du faktiskt är och har varit och förnya ditt löfte till dig själv att hålla dig ifrån det du inte ska och vill äta. Tänk positiva tankar om dig själv ev stund varje dag det är du värd. kram från lena nu ska jag dra på min promenadskorna,väcka hunden från sin snarksömn och sätta fart på kroppen med en långpromenad. ha en underbar dag
dagens motion 65 minuters promenad
Tack Lena den utmaningen kör vi!
Här kommer denna veckas utmaning: en miniutmaning varje dag den här veckan kan vara att man verkligen kommer ut i solen en stund varje dag,ta några lugna andetag och njut en stund av hur duktig du faktiskt är och har varit och förnya ditt löfte till dig själv att hålla dig ifrån det du inte ska och vill äta. Tänk positiva tankar om dig själv ev stund varje dag det är du värd.
Väger 104 kg idag morse.
dagens motion 75 minuter 5 km 7000 steg /Lena
Nu har vi sista biten kvar av semestern o det är båtfärden över till Gotland. På 1.5 vecka har vi kört 430 mil. Det skall bli skönt att komma hem och röra på sig igen.
idag 1mils prommis nu på morron