Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Havet, Det är ju flera som inte rapporterar in några resultat, går det inte att plocka om lite i lagen så att dom som vill vara med får en viktkompis :)
Ny vikt 74,1 kg -1,1 kg. Grattis till alla med viktminskningar och mycket kämpa på och pepp till oss alla!!
Thyndra .Skall titta på det när jag är klar med vecka 14 resultat.
Vecka 14 Grattis till Vinröda Laget som tog ledningen denna vecka med hela -1,89% Grattis Kimsi som gått ner mest denna vecka -1,89% Under Gula Linjen hamnade det Cerisa Laget. Denna vecka gick vi ner - 1,8 kg
Oj vilken överraskning, detta blev ännu en sporre inför denna vecka. :D Nu är jag relativt ny här så jag har inte riktigt koll på allt, innebär detta att det är jag som ska komma på en utmaning för veckan?
Min vikt den här veckan: 69,1kg.
Nyvikt 92,3 kg. Skönt nu har jag nästan gått ner det jag gick upp förra veckan. kimsi: det var ett bra förslag av dig om utmaningen. Har mailat det gröna laget om att det var deras tur med utmaningen denna vecka.
bra jobbat havet ! Här går det trögt behöver inspiration
Vikt, 95.2, ja jag star still. Hat tappat all motivation trots att jag har gatt ner nasta 10 kg allt som allt. Men trist som sjutton ville ga ner mer till sommaren. Bara jag som kanner skillnaden pa viktnedgangen, andra ser den ju knappt. Och jag ser inte fram fram mot stranden. SUck. Lyckas liksom inte komma tillbaka till inspirationen utan det ar bara en kamp for att inte ga upp.Bra forslag med ny lagkompis, behover synnerligen nagon som har lust till pepp och viktsnack.
Detta här är väldigt inspirerande, om det finns någon öppning så hoppar jag gärna på, annars följer jag er gladerligen på håll och känner peppen av ert kämpande ändå. /ilovedc