Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Pepp, pepp i massor till alla som behöver. 100 kg: Visst är det tråkigt när ingen ser att man gått ner i vikt, man tycker ju själv att man har gjort en stor bedrift. Kände precis likadant när jag gått ner tio kg och ingen påpekade det...... jag var iväg på middag med mina svärföräldrar som inte sett mig under min viktresa och de sa ingenting....fast svärmor tidigare gett mig papper om viktväktarna för hon trodde det kunde vara en bra grej för mig. jag stog still på mina tio länge och la på mig några kilon till innan jag hittade motivationen igen. Jag tänkte mycket på att JAG kände att jag gått ner, mindre värk i knän och fötter, lättare att röra sig och kände mig lite fastare i kroppen. Du får tänka på att du tagit bort 20 smörpaket från din kropp och det är JÄTTEBRA jobbat och så har du oss alla här som vet vad du går igenom med viktnedgång, viktuppgång, stillestånd, sug efter goda saker och borttappad motivation.....vi peppear dig så mycket du behöver. Jag håller tummarna för att du hittar motivationen igen!!!
TACK, för pepp. Och visst är det trist att ingen ser, på sätt och vis. För jag känner det ju i byxor och i skjortor. Men 10 kilo på mig är ju som sagt inte samma sak som för en som väger 80. Bra att du påminde mig om värken i knäa, för den är mindre. Det är mest att jag är stel på morgonen numera om jag har promenerat mycket innan. Och tack igen, fuskade med förra veckans utmaning men ska ta tag i den, för jag har en stor mage....:-) Och jag ska prova tänkte jag efter ditt tips att varje morgon ställa mig framför spegeln och tänka på min kropp utan smörpaketen som du brukar skriva om. Tack igen.
Ilovedc: Du är välkommen skriv din startvikt här.
Saknar resultat från dessa: Lag Blå Gillan57 Lexa Lag Röd Erika75 Rospigg Lag Lila Harrkungen Lag Orange Pandoria Beekan Lag Svart malin73 Lag Turkos Tezzie
Vecka 15 utmaning: Här kommer en liten utmaning! Röra på sig 30 min varje dag! Lila laget kom på nån utmaning till nästa vecka!
Vi ska hitta på någon utmaning.....ska försöka att få tag på min lagkompis jag har försökt men inte lyckat så bra med det.......annars får jag väl hitta på en egen. Nu ska jag ge mig ut och fixa dagens del av veckans utmaning!!!
Jag ar utan lagkompis om nagon vill hoppa in.
Jag skulle hemskt gärna vilja vara med i er grupp.
100 kg skall fixa om lite så innan veckan är slut har du en lagkamrat.
Ok, tack havet, bussigt igen av dig att du fixar till oss alla.:-)