Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
precis 100 kg en ½ limpa kan lätt försvinna ner i gapet om man inte tänker sig för.
Jag skall på 70års kalas i morgon. Grillat lamm blir det mm.
Jag hade 80 kcal kvar så det blir 1 gram choklad, det ska jag njuta av!!! Suveränt att skriva ner allt, då kan man unna sig såna här saker :)
Se vad lag lila har kommit på för någon utmaning! Då är det måndag i morgon igen och alla resultat skall in.
Japp, nu ger vi järnet!!!!!!!!!! För jag har köpt nya byxor som är för små "haha"
Här kommer utmaningen från LILA LAGET, vi fortsätter på förra veckans utmaning och lägger till lite. Lycka till och pepp till alla 30 min fysisk aktivitet varje dag. 150 armhävningar under hela veckan - vanliga ,på knä eller mot en vägg
Ok 150 armhävningar totalt under veckan? eller varje dag...... Räknas promenad till fysisk aktivitet?
Ja totalt under veckan och promenader räknas absolut ;)
Utmaning Vecka 16 Lila Laget: 30 min fysisk aktivitet varje dag. 150 armhävningar under hela veckan - vanliga ,på knä eller mot en vägg
Lycka till med vågen i morgon!