Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Dagens vägning visar 100 kg, alltså ytterligare -2 denna vecka. Och det innebär också att snart är min vikt tvåsiffrig, något som den inte varit på mååååånga år. :D
Ny vikt 92,2 kg ett litet minus på -0,1 kg. Skulle behöva gå ner lite mera för att komma i min väst som jag skall ha den 6 juni. Var på kalas i går och fick inte på mig folkdräkten så det blev civila kläder istället. Måste ta mig i kragen dom här fjortondagarna så jag kan knäppa västen.
Hej ! Samma vikt som förra veckan men jag ska skärpa mig havet ,den här veckan blir det motion och så lite kolhydrater som möjligt. /Lena
Godmorgon, jag får kanske tacka min förkylning för nu så rasar det igen!!! -3,1 kg dagens vikt är 96,4 kg. JIPPI!!!!!
Hejsan! Jag har nästan stått helt still sen jag vägde mig sist men vågen visar iaf 73,1 kg.
+1,2kg, var hemma hos mamma och pappa i Finland i helgen...det var nog det som visade sig på vågen denhär veckan =)
30 minuter på motionscykeln är klart idag!! Armhävningarna kvar :)
Jag väger idag 66,3kg vilket blir ett minus på 0,5kg, inte illa tycker jag allt. jag missade att man har en utmaning oxå, men denna veckan ska jag se till att göra utmaningen oxå, 45 minuter på motinoscyklen idag. blir en promenad med barnvagnen senare oxå.
Nu har jag klarat av den ena av utmaningarna, jag har gått 40 min så nu är det bara armhävningarna kvar.
Thyndra och Kimsi, heja pa er, ni ar jatteduktiga. jag har samma vikt som forra veckan, 95,1, men har borjat med utan kolhydrater och hoppas det ska visa sig nasta vecka. Och har fatt ny lagkamrat. Sa nu ar jag ocksa peppad. Antligen!!!!!