Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Om jag räknat rätt så är vi 11 st som kämpar på! Skall lägga in en ny laglista på dom som är närvarande. Här har det blivit dåligt med motionen. Njuter av dotter o barnbarnet. Han är 15 månader o går runt o säger ja ja hela tiden. I stället för att äta mindre så har det tyvärr blivit åt andra hållet i stället.
Havet, mitt barnbarn på 20 månader han säger Tack Tack hela tiden. Ett finare sätta att tigga kanske :)
Thyndra. Dom är härliga de små liven. I morgon kväll kommer listan in.
Resultat Vecka 16: Grattis till Lila Laget som tog ledningen denna vecka med hela -3,12% Grattis Thyndra som gått ner mest denna vecka -3,12% Under Gula Linjen hamnade det Gröna Laget. Denna vecka gick vi ner - 5,8kg http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/: Till Resultat
Va kul :) Det blir nog inte lika mycket imorgon, det blir lite broms i bland.
Jag får inte tag på min lagkompis så jag får lägga ut veckans utmaning själv. Veckans utmaning är att under veckan röra sig 1,5 mil, sedan om det är genom promenad, power walk, cykel eller annan motionsform avgör var och en själv. Men 1,5 mil ska göras i alla fall. Lycka till önskar lag vinröd. :)
Jaha det blev ingen nedgång denna vecka, jag står kvar på samma vikt. :( En kombination av extremt mycket jobb, lite träning och två middagsbjudningar hos vänner bidrog till detta. Men nu är det nya tag som gäller, denna vecka ska MINST två kilo bort igen!
Godmorgon alla !! Liten tröst på vågen när jag inte blir kvitt förkylningen. 94,8 kg på vågen i morse, -1,6 kg sen förra måndagen. Så även om jag alltid vill ha mer får jag vara lite nöjd ändå :)
vikt idag 93 kg -2 kg men jag har haft magsjuka nästan hela veckan /Lena
Här blev det ett stort plus 93,6 kg. Tyvärr Lena så blir vi under gula linjen denna gång. Motivationen är inge vidare och ätit helt fel. Nu har barn och barnbarnet åkt hem så nu blir det att röra på sig igen och äta nyttigare, så uppsväldheten försvinner. Det blev ingen utmaning utförd förra veckan. Men skall ta tag í det denna vecka. Jobbar 2 dagar till sen är jag ledig i 13 dagar. Skönt.