icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    1 juni 2011 07:21

Gula Laget fundera ut någon utmaning till nästa vecka!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    1 juni 2011 10:16

Kimsi, fantastiskt. Grattis till ditt stora jobb!!!

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    2 juni 2011 15:10

Tack. :) Hur går det för er alla med veckans utmaning? Jag har redan avverkat över två mil, men kommer fortsätta köra på så får vi se vad det blir innan veckan är slut. :)

• Veteran
    5155 inlägg
    2 juni 2011 15:22

Jag har satsat på att vara sjuk så det har inte blivit någon utmaning gjord den här veckan. Däremot så tränade jag lite agility idag och överlevde flera springsteg :)

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    2 juni 2011 15:30

Åh agility är ingen dålig motion, du tog dig väl upp på stora A också. ;)

• Veteran
    5155 inlägg
    2 juni 2011 15:35

HAHA Kimsi, undrar om det verkligen skulle hålla för mig :)

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    2 juni 2011 15:44

Klart det skulle. :) Vet inte hur många gånger jag som instruktör suttit där på toppen och försökt locka upp någon hund som bestämt sig för hindervägran. :P

• Veteran
    6814 inlägg
    2 juni 2011 16:23

Här har det blivit dans 70 min och sen en härlig promenad på stan i botaniska och såg näsduksträdet blomma och vidare strandpromenaden härlig tur. Nu har jag blivit förkyld lagom till långledigheten.

• Veteran
    5155 inlägg
    2 juni 2011 16:56

Va kul Kimsi att du är agilityinstruktör :) Agility är egentligen min dotters bit och även många valpköpares. Själv så är jag bruksmänniska men tycker att det skulle vara kul att viga mina vyer :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    2 juni 2011 21:15

Ingen utmaning gjord den här veckan heller.....har åkt på urinvägsinflammation....förra veckan bihåleinflamation...och nu det här..... min läkare säger att när man får olika sorters sjukdomar efter varandra så ska man vila mycket och länge, ett tecken på att kroppen är sliten och nedgådd......och jag som tyckte att jag började känna mig lite lättare i kroppen och lite piggare...innan de här sjukdomarna dök upp utan förvarning.....men jag intar väl villäge i ett par dagar till så får vi se om jag kroppen kommer igång igen. Ha en skön helg allihopa!!!