Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Vecka 17 utmaning Vinröda Laget: Är att under veckan röra sig 1,5 mil, sedan om det är genom promenad, power walk, cykel eller annan motionsform avgör var och en själv. 1,5 mil ska göras i alla fall. Ligger även ute på hemsidan nu!
94.8. Till måndag nästa vecka är mitt mål att ligga på 94 jämt. Då ska jag gå med i vi som spränger 90 kilos vallen, jag ska också ändra i min profil och äntligen skriva f d IOO kg. F o m idag har jag återupptagit att skriva in i matdagboken och åter igen utan så mycket kolhydrater. håll tummarna för mig och peppa på mig för jag behöver det verkligen efter de sista veckornas olust och utan motivation. Och då har jag också tack vare hårt arbete och med er hjälp gått ner 10 kg. Så peppa på mig.
Jag håller tummarna det vet du ;) Och jag har väntat länge på att du ska byta signatur. 94 därär vi nästa vecka. Tyvärr fixar jag ingen utmaning den här veckan...... sjuk ;(
Thyndra TACK! Ja, nu fixar vi det här. Ska vi ta en liten egen utmaning över laggränserna och försöka nå 94? Jag håller tummarna för dig. Trist att du är sjuk, då går det lätt åt skogen, men jag sänder massor med peppningar.
Har fått jätteont i halsen usch usch svårt att motionera nu tyvärr
Då får vi krya på oss Lena444
Lena444, kryapadigpepp
Äntligen! Efter att ha stått still i en vecka kom nu belöningen efter två dagar med hård träning, idag visar vågen 99 kg. Jag kan inte fatta det, så här "lite" har inte jag vägt på minst tio år! :) Första delmålet är uppnått och det känns underbart. Den 18 april registrerade jag mig här på Matdagboken och då vägde jag 111 kg. Jag satt och skulle skriva in delmål och mitt första var att komma under 100 och jag tyckte det lät realistiskt att sätta det innan sista juli. Idag är det första juni och jag har uppnått det, det känns fantastiskt. Bara det där att ha spräckt den fruktade tresiffriga vikten känns underbart! Nu är motivationen på topp och nästa mål är under 90 kg och nu sätter jag det målet innan sista juli istället. Utmaingen denna vecka går fint, redan hittils är jag uppe i 15 kilometer (promenad och motionscykel) och idag blir det en mil till. :)
Grattis Kimsi !!! Det är så skönt när man blir lättare, jag kan tänka mig att du njuter nu :) Ös på !!!!!
Saknar Resultat från: Lag Grön Tezlan Lag Svart pjb