icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    5155 inlägg
    30 maj 2011 07:33

Lena444, inget ont som inte har något gott med sig ;) Havet, kom igen nu. När vågen visar lite minus igen så kommer motivationen tillbaka, tills dess så får du jobba med tjurskallen :)

• Engagerad
    92 inlägg
    30 maj 2011 07:45

Här var det heller ingen nedgång utan upp men bara 0,1 kg. Jag har inte fått till tränigen i slutet av veckan för dels har jag jobbat långa pass hela helgen från i fredags och sen har jag dessutom åkt på inflammation i en tand. Men nu tar jag nya tag så den här veckan kommer jag att ge allt. PEPP på er alla!

• Veteran
    2753 inlägg
    30 maj 2011 07:54

Hej alla ! När förra veckan var motig med sjukdom så fick jag lite ny inspiration att gå ner mera i vikt, snart är det sommar och det blir svårt att motstå frestelser så nu gäller det att fixa några kg till tänkte jag. köpte nya jeans i fredags och de sitter bra nu när jag gick ner några kg den här veckan om jag inte sköter mig så sitter de inte bra. Ska ut på promenad sedan och inta veckans utmaning. GO GO GIRLS snart är det dax för stranden. rapporterar i kväll hur lång promenad det blev /Lena

• Engagerad
    92 inlägg
    30 maj 2011 08:03

Jag kom på att jag alltid har vägt mig efter att jag varit på toa på morgonen men det gjorde jag inte först idag så nu när jag vägde mig efter så blev det lite ner iaf vågen stannade på 72,35.....

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    30 maj 2011 08:29

-0,7kg blev det den här veckan =)

• Nykomling
    7 inlägg
    30 maj 2011 10:27

eftersom jag legat på sjukhus med dottern så har Kimsi inte kunnat få tag på mej, men hon fixade en jättebra utmaning utan min hjälp ser jag. vågen visade idag 65,1 vilket blir en viktnedgång på 1,2 kg. tyvärr klarade jag inte av förra veckans utmaning.

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    30 maj 2011 15:01

Har är det stillestånd fortfarande.....jag vill ju neråt, men vi är visst inte överens kroppen och jag. Klarade inte av förra veckans utmaning, däckade i bihåleinflammation och ont i halsen, men det känns som det börjar vända idag, så i morgon ska jag nog förhippningsvis våga ut på en promenad.

• Veteran
    5155 inlägg
    30 maj 2011 15:22

OK MammaEva det kanske var du som skickade bihåleinflammationen till mig :) Den här veckan gick jag inte ner lika mycket så vi kommer nog inte först den här veckan. Pepp på dig och nu tar vi i igen!!

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    30 maj 2011 20:50

En mil blev promenaden idag, känns skönt. :)

• Veteran
    6814 inlägg
    30 maj 2011 21:49

36 min dans.