Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
TACK Havet för att du fixar åt oss alla!!! Det känns roligare att ha en aktiv lagkompis att kämpa tillsammans med!! Pepp till alla som oss som kämpar på!!!!
Resultat Vecka 15 Grattis till Cerisa Laget som tog ledningen denna vecka med hela -3,78% Grattis Havet som gått ner mest denna vecka -2,33% Under Gula Linjen hamnade det Gröna Laget. Denna vecka gick vi ner - 8,3 kg
Resultat efter 15 veckor: Bästa laget efter 15 veckor är det Orange Bästa personliga resultat är Thyndra med -11,87% ( på 7 veckor) Lag Orange Pandoria -6,48% Beekan -7,25% -13,73% Lag Gul 100kg -8,46% Latur -2,85% -11,31% Lag Röd Erika75 -5,52% Rospigg -1,73% -7,25% Lag Blå Gillan57 -5,45% Lexa -6,94% -12,39% Lag Grön Carrie89 -2,66% Tezlan -9,18% -11,84% Lag Cerise Lena444 1,60% Havet -0,22% 1,38% Lag Lila Mammaeva -2,50% Harrkungen -1,75% -4,25% Lag Svart Pjb -3,76% Malin73 -6,15% -9,91% Lag Turkos Tezzie -1,58% Thyndra -11,87% -13,45% Lag Vinröd Kimsi -8,10% -8,10%
Nu känner jag att jag måste skärpa mig har gått ner -0,22% . -0,2 kg på 15 veckor. Får ta och börja skriva matdagbok och tänka på vad jag äter.
Havet : håller med har inte gått ner något utan bara gått upp istället hmmm Från idag ska jag också skriva upp vad jag äter försöka ta nya tag !! /Lena
Ja, skriv upp allt. Det gör stor skillnad :) Och ut och plocka brännässlor. Gott nyttigt och inte några kalorier :)
Thyndra. Jag tog till mig ditt tips om brännässlor direkt, blev så himla sugen på nässelsoppa med kokt ägg........
Idag började jag föra matdagbok igen. Jag är småsugen hela tiden. Har försökt att låta bli och gå och små äta. Det är inte lätt.
Håller med havet det är kämpigt men det ska gå har inte ätit några kolhydrater igår har så svårt med bröd så nu är det brödstopp Det är 4 månader sedan jag åt något socker nu och det känns skönt. Imorgon har vi konfirmation här för vår största pojke så det finns både pastasallad,grekisk sallad och nygräddat bröd och kladdkaka men för mig blir det grekisk sallad och ingen kaka eller bröd. /Lena
Jag ska också ta bort pasta och bröd. Hur det nu ska gå. Och ris och potatis. Och mjölprodukter. Det sätter fart på mig och jag kan inte bara äte en skiva bröd, utan äter halva limpan:-). Så denna gång ska jag klara det....Idag har gått, men jag vet att imorgon kommer huvudvärken. Såpeppar peppar.....