Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Hej! Har glömt bort er lite. Har en svacka och är totalt omotiverad just nu. Förlåt mig! Min vikt denna vecka: 89,7 kg.
Kul att du är tillbaka Harrkungen....jag har saknat dig!!! Hoppas att du hitar motivationen snart igen och tar dig ur din svackan.......har själv varit där precis men nu har det börjat vänt igen. Pepp till alla på tråden!!!
Hej allihopa! Listan kommer inte in förrän nästa vecka. Jag är uppe och hälsar på min son i Övertorneå. Så jag tror inte jag hinner få in listan, men man vet ju inte. Idag har jag ätit kallrökt renhjärta, imorgon skall vi testa att äta björn bog. Latur tråkigt att du slutar. Du får ha lycka till i fortsättningen och du är välkommen att hänga på igen när du vill.
Om inte Röda laget kommer in med nån utmaning så kan ni i gröna laget komma på något.
Renhjärta? Var det gott? Björn ska visst inte vara något vidare, jag provsmakade valkött i påsk men det kunde jag vara utan. Bättre att låta valarna leva :)
Återkommer i kväll om björnköttet. Ren hjärta smakade gott. Det låter inte gott, smakade som fårfiol.
375 situps gjorda hittills....hoppades att det skulle märkas på mitt midjemått, men det hade inte rört sig.....så jag får väl kämpa vidare med situpsen nästa vecka också....få se om jag kan ta bort några milimeter från min mage.
Hjälp jag har glömt situpsen igen, det får bli 50 ikväll och 100 imorgon
Björn köttet hade en speciel lukt i smak. Men var helt ok att äta.
Då är det måndag i morgon! Komihåg att lämna vikten och hur många situps ni gjort! Utmaningen för denna vecka finns ingen just nu. Det är Röda Lagets tur om inte dom kommer in med nått så då är det Gröna Lagets tur som jag skrev under veckan. Vi får se vad som kommer in under kvällen eller morgondagen. Lycka till i morgon! Listan för vecka 13 kommer in när jag kommer hem igen från semestern.