Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Heja på malin, du låter taggad :)
jag har tuvär inget val...... kan inte hända något på vågen om man bara äter och stoppar in utan att man gör något
Jag har upptäckt detsamma malin, alltför många gånger :)
Dagens vägning visade på 106 kilo och det innebär minus två kilo sedan förra veckan, jag är mycket nöjd. :) Ikväll ska jag ta itu med veckans utmaning.
Står fortfarande still på 76,7...vad trögt det går =( Stressar rätt mycket tror jag då jag inte trivs på min praktikplats, sägs ju att stress påverkar viktnedgången negativt =/ Har bara två veckor praktik kvar, hoppas att det vänder sen =)
samma vikt som förra veckan 94,6 kg dax att lägga i en högre växel
Inte blev det några situps igår kväll, får se till att komma ihåg det idag :) Dagens vikt är 101,9 kg, det blev minus 3,1 kg. Har inte gjort något annorlunda än att jag har mina nya pumpstavar och motionerar lite mer än förut. Så nöjd!!!!
Ny vikt för den här veckan blev 76,4 kg....ett minus på 1,8 kg. Jag kör igång med veckans utmaning idag....känner redan tränngsvärken....
Hej idag vägde jag 104 kg det är -1 kg jag är så nöjd!!
Har trampat 20 min på spinningcykeln i källaren och rullat fram min pilatesboll och startat igång veckans utmaning 75 st blev det......cykelturen tog alldeles slut på mig.....jösses vilken dålig kondis jag har!!!