icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    1 maj 2011 13:10

Listan kommer in under kvällen. Nästa veckas utmaning kommer då också. Vi tänkte att det skulle bli lite extra viktpoäng denna vecka på utmaningen.

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    1 maj 2011 14:53

Jag har klarat veckans utmaning!!! Frukt och grönsaksdag - klarade det i 4 dagar!!! Skrivit om mitt "hemmaspa" här i tråden och genomfört det. Igår köpte jag mig ett par nya dyra skor.....jag får så himla ont i fötterna när jag är ute och går.....min kära sambos kommer att tvinga ut mig på promenader nu....han sa köper du så dyra skor så måste du använda dom!!! Så nu måste jag ta mig i kragen och ge mig själv en hård spark i rumpan så att jag kommer igång att röra på mig någon gång......jag inspereras av alla er andra jag tycker ni är jätteduktiga på att röra er. Imorgon är det vägdag.....och den här gången ska det vara ett MINUS. Fuskvägde mig i torsdags innan jag åkte på semester från vågen och då var det åt rätt håll och jag har varit sträng mot mig själv i helgen så det ska inte ha kunnat vänt. Pepp, pepp till oss alla som kämpar på!!!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    1 maj 2011 15:30

Mammaeva, fyra dagar. WOW. Jag klarade tva dagar men har hoppat over kaffet i fem, vilket ar svart, da jag ar kaffeberoende Har daremot ont i levern nu, undrar vad det beror pa. Kaffe borjade jag med igen d jag fick en sa fruktansvard huvudvark. Jag har nog massa konstiga beroenden som jag inte har tankt pa. Pepp till alla.

• Engagerad
    72 inlägg
    1 maj 2011 15:45

misslyckats brutalt med vår egna utmaning, bara massa stress hela tiden. föll idag för frestelsen och ätit både godis och chips ( fanns hemma,...grr) jahapp. så nu st¨r man hära igen. ni är så duktig allihopa!!! 100kg; sorry att min tid sviker =/ inte meningen och förstår om du är besviken på mig.. :S

• Veteran
    6814 inlägg
    1 maj 2011 16:02

Nu är det Röda lagets tur med utmaning. Ni har 1 vecka på er att klura ut något bra!

• Veteran
    6814 inlägg
    1 maj 2011 19:48

Resultat Vecka 12 Grattis till Gröna Laget som tog ledningen denna vecka med hela -2,48% Grattis Tezlan som gått ner mest denna vecka -2,48% Under Gula Linjen hamnade det Cerisa Laget. Denna vecka gick vi upp + 3,9 kg http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ till resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    1 maj 2011 19:48

Utmaning Vecka 13 Cerisa Laget: 350 st situps Denna blir det vikt poäng räknade på utmaningen. 350 st 10 poäng 200 st 5 poäng 100 st 2 poäng

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    1 maj 2011 19:59

Grattis Tezlan.....och alla andra med viktnedgångar också. Plusresultat den är veckan för hela tråden....men det får vi hoppas att vi vänder imorgon när det är dags att rapportera igen. Håller tummarna för oss alla!!! Känner redan att jag kommer att ha ont i magen den här veckan ....med tanke på den utmaningen!!!!

• Veteran
    5155 inlägg
    1 maj 2011 21:35

ok, situps det ska jag klara, börjar träna ikväll och kör igång imorgon :)

• Engagerad
    61 inlägg
    1 maj 2011 22:53

sova nu i kmorgon vänta ny tag och utmaningar på gymet akta er maskiner för nu kommer jag................