Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Veckans utmaning känns annorlunda, hoppas att jag får det gjort före söndag. Troligtvis så blir det på fredag. Fruktdag och omvårdnad av den egna kroppen :)
Här kommer min vikt 78,2 kg...det blev ett plus med 1,8 kg. Nu har jag kört igång med min rensning så i dag har jag bara druckit, färskpressad juice, vatten och te och ätit ett äpple. Till lunch ska jag äte mängder med grönsaker. Pepp till alla!!!!!
det här med fruktdag eller bara grönsaker hoppar jag över eftersom jag inte kan äta frukt pga mitt sockerberoende. Hoppas det är ok
Hejsan! Fortfarande 105 kg:(
Kämpar på med min inre rengöring.....och nu har jag fått huvudvärk....det är väl hjärnans sätt att tala om att den saknar allt "smaskigt" socker som den fått den sista tiden. Men jag härdar ut och försöker att dricka lite extra. Kvällen ska jag ägna åt mitt eget lilla "hemmaspa" så fort jag nattat mina killar!! Så här ska min kväll se ut har jag tänkt!!! Ett långt skönt bad -medans jag njuter av färskpressad apelsinjuice och jordgubbar och lyssnar på avslappningsmusik. Under tiden jag ligger i badet ska jag ha en inpackning i håret och en lägga en ansiktsmask. Sen fila fötterna mjuka och lena Sen håller jag tummarna för att sambon har hunnit hem tills badet är slut så han kan ge mig en fotmassage.
Saknar resultat från dessa. Lag Blå Lexa Lag Röd Erika75 Rospigg Lag Lila Harrkungen Lag Orange Pandoria Beekan Lag Svart Pjb malin73 Lag Turkos Tezzie
Och jag tanker ta min dag imorgon. Jag ska dricka massor av the, olika sorter, sedan tankte jag ta frukt till frukost, gronssakssoppa till lunch och middag. Jag ska skala massor av gurkor och ha nagra tomater i kylen. Hemmaspaet ska jag ta pa eftermiddagen, inpackning i haret ar det viktigaste for mig. Det gor jag aldrig. Lena, man kan ju gora massor for kroppen for att hjalpa systemet. Eftersom du inte ater frukt finns det kanske nagot annat du kan gora under en dag. Halvera cigaretterna om du roker, ex 10 istallet for 20, eller hoppa over kaffet eller ata strikt bara protein en dag eller vad som helst. Alla ar och gor vi olika saker men nagonting finns sakert som man kan gora for att stada kroppen aven inombords.
Hej! Ursäkta den sena inlämningen! Veckans vikt är 67,3 kg. Jag sparade all min påskmat till Annandag påsk då vi hade "knytis" hos mormor. Det slank även ner två godisbitar och efterrätt men jag tänker inte ha dåligt samvete... ;) Så jag hoppas, hoppas, hoppas att det jämnar ut sig till måndag! ;P De är förståeligt att resultatet denna vecka inte kommer bli som de andra veckorna, det är bara påsk en gång om året :P Det är bara att kämpa på de kommande veckorna :) Pepp Pepp till er alla :)
Hej, fan vad dålig jag är på att meddela, ber så mkt om ursäkt, men så mkt nu med praktik, plugg och familjelivet, energin liksom hänger inte med... Men, jag lovar att imorgon bitti ställa mig på vågen och registrear in den, om än lite sent... Nu är det ny dag, nya tag... kram på er...
Nu blir det morgonpromenad för mig, ska banne mig se ett minus på vågen på måndag! =)