icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    25 april 2011 22:15

Oj vad duktiga ni alla är på att motioner...bra kämpat allihopa. Vilka viktras ni gjort Tezlan och Thyndra...STORT GRATTIS till er båda. I mitt liv har allt "rasat" under en period.....svår sjukdom i familjen, mycket stress, lite sömn, "ingen"motion och en hel del tröstätning....men från och med imorgon får det vara slut med tröstätandet....jag blir ju bara ännu tröttare och ännu mer stressad ju mer glass och "socker" jag proppar i mig och ju mer jag ligger här på soffan och tittar på det som rör sig på TV. Så imorgonbitti ställer jag mig på vågen och rapporterar in min viktuppgång (Förlåt Harrkungen) och sen kör jag igång med veckans utmaning. Min sambo har lovat att köra en reningskur med mig på 3 dagar, vi ska bara äta frukt och grönsaker under dessa dagar....sen har vi varit och köpt en "detox" dryck på hälsokost som ska hjälpa till att rensa mig. Jag håller tummarna för att jag ska lyckas och är glad att min sambo ställer upp och hjälper mig. Lycka till med utmaningen allihopa....jag tror att ni alla klarar den, ni har ju varit så duktiga på de tidigare utmaningarna. Harrkungen nu har vi varit under gula linjen ett par gånger och tyvärr drar jag nog dit oss den här veckan också....men till nästa vecka SKA jag ha ett MINUS. Pepp till alla på tråden och ett extra till min lagkamrat i lila laget!!!!

• Veteran
    5155 inlägg
    25 april 2011 22:25

Kom igen MammaEva, det kommer att gå alldeles utmärkt ;)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    26 april 2011 01:20

Mamma Eva, pepp pepp pepp, hall oss underrattade hur det gar. Nar tanker du borja att detoxa? Jag ska ocksa ta bara gronsaker och frukt dag, men tanker forst prova med en dag. tror inte jag klarar mer. heja till alla oss

• Veteran
    6814 inlägg
    26 april 2011 07:30

Mammaeva. Platsen under Gula linjen blir det nog jag som tar. Här blev det ett plus på 3,1 kg så min nya vikt är 92,5. Förra veckan ner 2,1 kg och nu upp allt plus lite till. Sorry Lena.

• Veteran
    2753 inlägg
    26 april 2011 07:31

Hej ! dagens vikt samma som förra veckan 94,6 har kämpat i helgen och jag klarade att hålla vikten vilket jag hade tänkt. pepp till alla /Lena

• Veteran
    2753 inlägg
    26 april 2011 07:38

havet stor pepp kram till dig vi tar första platsen nästa vecka istället vi kan ju inte vinna jämt hihi jag kör på med promenader och du med stavarna stor pepp kram från ett härligt grönt östergötland /lena

• Veteran
    6814 inlägg
    26 april 2011 08:00

Tack Lena! Nej det kan vi ju inte:) Här blir det styrketräning med att stapla ved och sen måste jag ha min stavrunda varje dag så det blir senare i eftermidda. Så kanske jag skall klara av veckans utmaning i kväll med badet om det finns tillräckligt med varmvatten. Så idag blir det Ljudbok hela dagen.

• Veteran
    6814 inlägg
    26 april 2011 08:03

Hoppas att ALLA lämnar in vikten denna vecka! Just nu ligger vi på - 2,9 kg.

• Veteran
    2753 inlägg
    26 april 2011 08:16

När det gäller veckans utmaning som inte är så ansträngande så ska jag göra den innan valborg tänkte jag Jag börjar nog med ett fotbad sedan lite fotfilning och nagelklippning sedan går jag på och rakar benen /hårbortagningskräm så de blir släta och fina sen en ansiktsmask som doftar honung mm och så njuter jag av ett glas kallt is och citronvatten på verandan en stund avslutar med en varm dusch och hårinpackning jag kallar det lenas vårstädning det blir mitt bidrag Ha det så skönt det är du värd /Lena ps ! fram med vårkjolen eller shortsen nu du är beredd hihi

• Veteran
    2753 inlägg
    26 april 2011 10:34

Fm middags promenad avklarad blev längre idag 1 timme istället för 30 minuter