icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    23 april 2011 14:43

Pandoria vi är jätte bra! Här blir det + på måndag om det inte vänder helt plötsligt. I kväll skall det bli vin ost marmelad och kex. Har köpt mig nya skor till mina stavrundor. Så det blir att testa dom i morgon. Imorse blev det en tur på 96 min. Liten avstickare runt fågelsjön, mycke fågelläten.

• Veteran
    2753 inlägg
    23 april 2011 15:06

bra havet !!! det är jättebra med nya skor för det är rätt motiverande att få använda dem . idag tar jag påskledigt från promenaderna . men bara idag /glad påsk från mig

• Veteran
    6814 inlägg
    24 april 2011 07:20

Härlig morgon runda på 68 min.

• Veteran
    6814 inlägg
    24 april 2011 12:48

Gula Laget kom ihåg att utmaningen skall in. Imorgon är det vägdag ingen, veckorna går fort!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    24 april 2011 15:17

Jag har inte hört av Latur på väldigt länge....Jag vet inte om hon är sjuk eller upptagen eller inte har någon nätanslutning. Lyckas jag inte nå henne under dagens lopp lägger jag in en utmaning själv. Den kommer ikväll, måste tänka lite, vi har haft så många bra att det är svårt att komma på en ny. IOOkg/gula laget

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    24 april 2011 18:47

nu länktar jag tills imorron då jag får väga mig för jag vet att jag har gått ner =) hehe...länktar

• Veteran
    6814 inlägg
    24 april 2011 19:30

Tezlan. tänk om jag kunde säga detsamma. här blir det plus.

• Veteran
    2753 inlägg
    24 april 2011 20:08

Jag väntar att väga mig till tisdag morgon hoppas det är okej /Lena

• Veteran
    5155 inlägg
    24 april 2011 20:14

Vilket bra resultat, hoppas att vi har fixat påsken bra också!!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    24 april 2011 21:19

Hej och forlat att vi sena med veckans utmaning. Men har kommer den; eftersom våren har kommit och vi har gjort storstädning i garderoberna osv så ska vi ta en städning till. En dag denna vecka, vilken som helst som man planerar in, ska ägnas åt en "inre" rengöring...Man kan äta grönsaker och frukt enbart eller fasta eller vad man tycker passar en bäst. Samma dag ska man ägna minst EN timme till att ta ett långt bad, het dusch, smörja in sig, fila fötterna, eller ta en hårinpckning eller vad man vill. Något som är lite utöver den vanliga stressduschen. Därutöver ska man tala om för oss andra vad och hur man tänker göra och när, så man kan få tips på en "reningsdag" eller lyxspa i sitt eget badrum. Latur och 100 kg / gula laget