icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    5155 inlägg
    29 juni 2011 13:21

Haha, jag funderade på hur jag skulle kunna komma tvåa :) Jag ska hitta på något före helgen för på lördag åker jag bort och det blir en vecka fullt med rännande i skogen. Helst så hade ju utmaningen varit att ni skulle lägga spår och vara sökfiguranter ut i skogen på lägret. Men det blir nog till att komma på något lämpligare :)

• Veteran
    6814 inlägg
    29 juni 2011 22:19

Lena. Jag fick din vikt till 1 kg och inte 1,5kg. Här blev det en stav runda på 6,6 km och en massa smultron efter vägen

• Veteran
    2753 inlägg
    30 juni 2011 07:26

ok havet ,det var ju bra =) Jag känner lite sådär att jag har tappat stinget lite nu när semestern snart börjar , vet inte om jag ska ta en paus från BL men är rädd för att jag går upp massor i vikt om jag pausar ,när man rapporterar varje vecka om vikten så är det andra som vet man väger och det hjälper en att sköta sig lite extra. Jag har inte direkt gått ner ngt under de här veckorna ,men jag har hållit vikten någorlunda i alla fall ,det tror jag hade varit svårt annars utan er . jag får fundera lite vill inte vara en svikare och bara hoppa av för att det är sommar. /Lena

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    30 juni 2011 15:53

en sommarhälsning till alla. Jag håller vikten, men ingen nergång, för mycket grill och glass i värmen, men rör på mig destomer. Om jag får så ses vi till hösten, och ett extra pepp till er alla.

• Veteran
    6814 inlägg
    30 juni 2011 16:08

100. Kg du är så välkommen tillbaka.

• Mycket engagerad
    215 inlägg
    1 juli 2011 15:52

Jag låter hälsa från Ilovedc att pga att hennes dotter somnade in igår orkar hon inte längre vara aktiv här, hon hälsar och hoppas ni alla som kämpar får en fortsatt bra viktminskningsresa.

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    1 juli 2011 17:26

Nej men gud, jag blev alldeles kall när jag läste det här. Jag visste att Ilovedc hade en dotter med hjärtproblem (vi har haft lite kontakt då vi var i samma lag här) men jag anade aldrig att det var så allvarligt. Om du har kontakt med henne så hälsa henne att jag är oerhört ledsen för hennes skull.

• Mycket engagerad
    215 inlägg
    1 juli 2011 17:36

Kimsi: Jag ska framföra din hälsning när jag pratar med henne.

• Veteran
    6814 inlägg
    1 juli 2011 18:05

anerhe. Tråkigt att höra, hälsa ilovedc så mycket!

• Mycket engagerad
    215 inlägg
    1 juli 2011 18:29

hälsningarna är framförda