Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Imorgon är det vägdag och det blir en katastroff för min del......vägde mig i onsdags efter att ha kommit hem från semestern i Danmark och i Varberg.....och jag fick en CHOCK..... 6,5 kg upp jag trodde inte det var möjligt att lägga på sig så mycket på tre veckor. Visserligen har jag ätit av allt under min semester, men inte några mängder utav onyttigheter.....så nu har jag kört stenhårt med maten, tagit bort kolhydraterna och druckit mängder med vatten. Har krångel med min skadade fot igen, så jag har inte kunnat promenerat som jag velat under semesterna, men nu när jag är hemma igen så har cykeln åkt fram, de här kilona ska bort snabbt.....Jag vill verkligen inte ha tillbaka dem när jag har kämpat så hårt för att få bort dem!!!! Pepp till alla!!!
Vågen visar 90 idag också. Var på kalas igår och trots att jag bara åt lite sallad och drack vatten så blev det ändå ett mål extra på en dag. Gick en power walk på sju kilometer igår + tog en rask cykeltur på åtta kilometer i hopp om att komma ned på 8X, men det gick inte. :( Veckans utmaning är svår, känns som att det är omöjligt att komma på något nytt. Men vi kör att minst två timmar med konditionsträning och en timma med styrka ska göras under veckan. :)
Godmorgon! samma vikt igen 94 men jag är otroligt nöjd med det att jag håller vikten är bra för mig när jag faktiskt har käkat sånt jag inte borde ha en skön vecka, nästa vecka kan jag få svårt att väga mig eftersom jag åker på semester på måndagen men ev. hinner jag väga mig innan vi åker ska försöka det. /Lena
Min vikt är 79,1 kg......inte nöjd med mig själv.....men nu tar jag nya tag IGEN!!!! Ska börja med utmaningen direkt idag!!!!
Dagens vikt är 85,2 kg. Jag har startat dagen med 80 minuter bungypump, och jag ska ha styrkan i huvudet också när jag går och pressa ner stavarna ordentligt !!!
Thyndra har du dom nya stavarna dom gör reklam om.
Vecka 23 utmaning: Kimsi Minst två timmar med konditionsträning 1 timma med styrka ska göras under veckan. :)
Havet, visst det är dom jag har och har traskat med varje dag sedan jag köpte dom. Det måste ju vara minst 2 månader sen nu. Jag älskar dom, nöter ju på 90 % av kroppen när jag går. När jag är av den uppfattningen att all motion utan hund är slöseri med energi så är det ju toppen. Både hundarna och jag får sitt samtidigt :)
Jag var och tittade på dom. Dom kändes konstiga att gå med, när man är van vanliga gåstavar. Tyckte dom var lite för dyra något på 1200.
1250 kr gav jag för dom. visst är det pengar. Men med tanke på att jag använder dom varje dag så är det inte mycket i slutändan :)