Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Jag är så sugen på att köpa såna. Gick du med vanliga stavar förut? i så fall märker du skillnad med dessa stavar.
Jag har gått med vanliga stavar ända sedan jag satte igång i februari. Det är klar skillnad, ifall man promenerar utan stavar i vanliga fall så blir det nog mycket stor skillnad :) Dom är Toppen!!
Ny vikt 94,5 kg så det blev ett rejält plus denna vecka. Så Lena vi hamnar under gula linjen denna vecka också:( Tack Thyndra och Kimsi att ni gav mig motivation att röra på mig igen. Det blev en stavrunda på 67 min före frukost. Thyndra idag blir det en tur till intersport innan jobbet börjar kl 11. Får se vad jag kommer hem med då:) Är så sugen. Åter kommer i kväll om det blev nått.
Ok havet synd ! Jag gör allt för att hålla mig på mattan och inte synda för mycket är sugen på glass och sånt skräp men sköter mig.Är också lite sugen på de där stavarna men lite väl dyra . /Lena
Blev det några BungyPumps Havet ? Jag är nyfiken :)
Ja det blev det. Men tyvärr så kunde jag inte ha dom på kvällsturen i kväll:) Se när Björn kommer hem om han är starkare i nypan än vad jag är för jag kunde inte skruva på dom och ställa längden.
Vecka 23 Denna vecka var det en väldigt jämt om vilkna som skulle hamna under gula linjen. Cerisa laget klarade sig med 0,01 %. Grattis till Vinröda Laget som tog ledningen denna vecka med hela -1,10% Grattis Thyndra som gått ner mest denna vecka - 2,63% Under Gula Linjen hamnade det Lila Laget. Denna vecka gick vi UPP 4,3 kg http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/
Va kul!! Dom är toppen, Jag lovar !!! Hoppas du får sätta igång att promenera med dom imorgon :)
Så Thyndra Grattis till vinsten denna vecka och det är som förra veckan att du vinner att göra utmaningen för vecka 24!
Thyndra det hoppas jag med. skall ta en morgonpromenad innan jobbet. nu har det blivit 2 stavrundor på 67 min.