Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Havet, Då ska du se att den här veckan så blir det du som vinner :)
nu är stavarna fixade med hjälp av polegrip tång.
Grattis Thyndra till ditt viktras den här veckan......vi vet båda vem som drog oss under gula linjen........jag kämpar på så vi slipper vara där nästa vecka förhoppningsvis. Jag vill också ut och promenera, vill också ha ett par Bungy Pumps men min fot strejkar helt nu, värker konstant och är mycket svullen. Har fått en tid för röntgen nästa tisdag för att läkaren ska kunna lista ut vad det är för fel på foten....den har krånglat så här i två år nu.....så tråkigt. Lycka till med dina ny "stavar" Havet, hoppas de funkar bra, så du får valuta för pengarna!!! Pepp till alla!!!!
Det var en jobbig och svettig tur med stavarna i morse. Efter 5 min rann svetten i ansiktet. Det känns i kroppen efter turen med stavarna. Det blev min runda på drygt 1 timme. Nu i kväll skall jag luta mig mot spikmattan och i morgon bitti vi 6 snåret så blir det ut igen. Det var helt annorlunda än vanliga stavar.
Va kul Havet att du gillar stavarna, jag känner mig helt beroende av dom. Och ja, svetten kommer mycket fortare. Jag hinner nog inte mer än 500 meter så kryper svetten upp ur huvudsvålen :) Och det är så skönt!! Man känner verkligen att man jobbar, när jag gick utan stavar hem från min dotter så märkte jag verkligen skillnaden. Det var väl inte någon konst att gå utan stavar, jag blev ju knappt svettig fast jag gick 14 km.
Härlig morgonpromenad ( 1 mil ) mellan kl 6 - 10. Det blev paus att njuta av havet och en massa smultron plockning. Thyndra kände du dig trött i kroppen i början med stavarna?
Havet, det har jag hunnit med att glömma. Men visst kändes väl armarna lite väl slitna i början. :)
Har man väl börjat komma ut på stavrundor så är det som ett gift att man måste ut varje dag. Så i morgon bitti innan jobbet har jag en date med stavarna på 1 timmes rundan.
Ska också ut med mina bungy pump imorgonbitti. Skulle tro att det blir en dryg timme och jag hoppas att det blir med Thyndra i mobilen som sällskap. Det är hon som lurat mig att köpa stavarna men de är verkligen bra. Har ont i musklerna i rumpan och magen efter morgonens runda och det betyder ju att de tog där det behövdes :)
Emmalena, nu får du be om att få vara med i Biggest loser du också :)