Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Heja på dig Mammaeva, idag har jag varit så sugen på jordnötter att jag höll på bli tokig. Så bara för att jäklas så kom det en ín på Time och köpte en stor påse, där jag stod och beklagade mig inför min kompis vad gärna jag ville ha jordnötter
Tagit mig en morgonpromenad på 35 min.....jag håller båda tummarna för att min onda fot inte ska få alldeles frispel nu. Hade dunkande huvudvärk när jag vaknade och jag tänkte att en morgonpromenad kanske skulle pigga upp mig lite innan mina två killar vaknade upp och vill ha mammas uppmärksamhet resten av dagen. När jag kom hem passade jag på att köra utmaningens 50 situps
Ställde mig på vågen idag (igen) och den står blixtstilla......jag blir så sur när min kroppen inte vill släppa iväg några gram fast jag tycker att jag kämpar. Ilskan över vågen tog mig ut på en morgonpromenad idag också trots att vädret och foten inte var på min sida idag. Hoppas att min dag blir bättre än vad min morgon är!!!! Pepp i massor till er alla som kämpar på!!!
Idag visar vågen 87 kg. Varit bortbjudna både fredag och lördag så då blev det ett stillestånd på vågen där. Men ny vecka och nya tag. :)
Ja, inte gör det något att vi får lite stillestånd vi också Kimsi, fast jag tycker att det är så trist ändå. Jag bara väntar och hoppas på att det ska släppa på min kropp igen :)
usch jag skäms husvagnsveckan vi varit borta blev lite för mycket av det goda upp +0,8 vikt 97,8. Nu ska jag skärpa mig så här kan jag ju inte hålla på då har jag ju gått upp allt jag gått ner fy sommaren är alltid svår för mig . /lena
samma här Lena här har det blivit plus. 94,9 kg. Men 1 vecka i sthlm sätter sina spår. Jag gick upp och gubben min gick ner 2 hg. inte rättvist:(. Har klarat av 6 km rundan innan frukost. Lena nu ger vi järnet nu skall vi ner. Förra veckan resultat kommer så småningom.
Den här veckan så har jag både gått ner och upp igen. För första gången sen starten i februari så står jag stilla på samma. 83,2 kg.
Här går det totalt åt skogen......är svullen och tung i kroppen och vågen visade på 81,1 kg. Jag fattar inte vad jag gör för fel, börjar tappa sugen alldeles.....Jag går upp istället för ner fast jag har ett kaloriunderskott när jag fyller i mig i matdagboken. Pepp till er alla andra!!!
Det låter jobbigt MammaEva, hoppas det fixar till sig för dig!!