Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
usch usch +0,4 kg ingen motivation här heller havet känner mig som jag hade en badboll runt midjan igen och jag vill inte det måste komma på rätt köl efter semestern 1 vecka kvar av den. /Lena
vikt glömde skriva 98,2 skäms
Hade gått ner lite trots en hel del fusk. Dagens vikt 66,2 kg
80,9 kg JIPPI !!!! 45,1 kg nedgång!! BungyPump 76 min i morse !!
WOW thyndra grattis vad du är duktig ! Kram lena
Hej alla, riktigt roligt att se att ni fortfarande kampar. Jag ar ledsen att jag forsvann, det blev for mycket motgangar for mig och samtidigt som julfirande, nyarsfirande och oandligt manga fodelsedagsfiranden drog ner mig i mitt matmissbruk. har aven haft angest for att atervanda hit da min vikt har gatt upp och jag kande att jag lamnade er alla i sticket. Men anda sattet ar ju att ta tag i problemen. och det ar vad jag gor nu. Hur gar det for er alla Ar det nagon som natt sitt mal annu? Vad duktiga ni ar som inte ger upp. manga kramar Jessica.
Hej Jezzy! Tänkte på dig i går att jag skulle gå in och titta hur det är med dig. Vi är inte så många kvar av det gänget du hade, det är bara jag och Lena som är kvar. Ingen av oss som kämpar har kommit i mål ännu. Vi är 6 personer som kämpar på en del går det ner för och några blir det plus (där är jag). Svårt att finna motivationen just nu. Roligt att se dig igen. Kram Christina
Grattis Thyndra! Bra kämpat!
Tack Havet !! Och jag önskar jag kunde skicka dig och alla andra MASSOR med inspiration !!!! Pepp och Kramar i mängder :)
Här blev det ett litet minus den här veckan ......så det var ju äntligen åt rätt håll. Ny vikt 80,8 kg. Försöker att fånga upp lite av insperationen du skickar Thyndra, den behöver jag.....min karaktär är som BORTBLÅST. Den här veckan MÅSTE jag klara utmaningen......jag är duktig med mat och motion under måndag-onsdag, resten av veckorna är jag sugen på allt att stoppa i munnen och jag får inte rumpan ur soffan för att röra på mig