Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Härligt MammaEva Vinner jag den här veckan så kan du som min partner hitta på nästa veckas utmaning :) Och den utmaningen ska även göras på torsdag-söndag. Det låter väl som ett bra förslag :)
Thyndra nästa vecka behöver du inte fundera på utmaning. Just nu ligger du tvåa.
Va bra då ;) Då klarar sig MammaEva en vecka till, om hon inte ska åka på någon specialutmaning av sin partner då "haha"
Bungypump 76 minuter och styrketräning 30 minuter. Så kommer det till agilityträning också, det är ju faktiskt kondition det också :)
Får man va med?
Emmalena du är välkommen! Skriv vad du väger just nu. Du blir med i lag vinröd med Kimsi.
Just i morse vägde jag 94,4 kg men det ska jag snarast ändra på!!!
Det har inte blivit nån direkt träning för mig varken igår eller idag däremot har jag burit in ca 25 kubikmeter ved, så det får räcka som träning för mig.
heeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj mina älskade vänner usch vad jag har tänkt på er alla =) men jag är då in hära och undrar hur det går för alla...för mig går det super bra Startvikt: 109,5 kg Aktuell vikt: 69,4 kg Viktförändring: 40,1 kg Målvikt: 70 kg (-0,6 kg) Aktuellt BMI: 24,3 Energibehov: 1687 kcal / dygn Längd: 169 cm FORTSÄTT KÄMPA PÅ MINA VÄNNER
Grattis Tezlan!