Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Grattis va kul Tezlan!! Vi kommer snart attnå våra mål vi också :)
Grattis Tezlan, kul att det går så bra för dig!!!! Havet, jag åker på semester idag, så jag lämnar in min "måndagsvikt" idag istället för på måndag......ny vikt är 79,8 kg. Pepp till alla och ha en riktigt skön helg!!! Själv ska jag försöka att få till en bättre semester, viktmässigt den här gången än förra semesterresan. Får se nästa måndag om jag lyckades eller ej.
Annis41 du tog hem vinsten denna vecka så fundera ut utmaning till nästa vecka. Ursäkta att detta kommer sent. Listan kommer under helgen!
grattis tezlan du är så duktig vilken förändring du gjort grattis kram lena
en fråga ska vi fortsätta som förut eller blir det nystart? Skulle vara kul om vi blev flera lag eller vad tycker ni? Jag ska köra på nu sommaren har inte varit bra för min vikt äsch Men nu ska jag skärpa mig havet så här vill jag inte hålla på
Vi kanske skulle göra en nystart. Håller med dig i att det vore roligt om vi vore flera. Ni andra skriv ner vad ni tycker om detta. Just nu är vi 3,5 lag som kämpar. Lena Det är jobbigt när vågen visar åt fel håll. Nu har det vänt här just för tillfället i alla fall. Skall åka bort till helgen och sen skall jag över till barnbarnet innan semestern tar slut. Så då blir det plus men hoppas på minus.
Ja det vore kanske bra, jag tror inte ens att jag har nån lag kompis just nu...... Ska jag skriva nästa veckas utmaning här eller ska den mailas in?
Annis41 du kan skriva utmaningen här. Nej det stämmer du har ingen lagkompis.
Här kommer nästa veckas utmaning. 30 min med något redskap (cykel,stavar,crosstrainer, gummiband etc) 30 sittups 15 utfall på varje ben 20 armhävningar Detta ska göras under minst 5 dagar. PEPP till er alla.
Va bra att det blir situps igen det glömmer jag alltid bort annars !!!