Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6814 inlägg
Jag har en fundering om vi skall köra denna utmaning längre och ta den över sommaren också! Vad säger ni om detta!
ja vi kan göra det tycker jag :)
jaaaaa
Gärna det :)
Ja Det låter bra. Midsommar är det ju snart och sedan går jag på semester så det vore bra med en extra sporre då med :)
Kör gärna över sommaren jag med!
Då var det Klart! Vi kör över sommaren också med denna omgång! Här ändrat i forumstråden så nu står det Biggest Loser Sommaren 2013! Tyvärr så står det fortfarande Midsommar på Bilden på hemsidan, gick inte att ändra
Jaaa va bra!!
Vad bra. Ja har nästan gått ner 20 kg nu sen 22/1. Har bara lite mer än 20 kvar nu
Såå bra Havet att du orkar, tack, tack. Jag vill gärna vara med men jag kommer att vara utom data-täckning några perioder, men det fixar sig! Wow skanemia 20 kilo det ger respekt - grattis och bra kämpat. :-)