Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
Jag vill väldigt gärna vara med i denna omgång av Biggest Loser. Hur många veckor kommer det hålla på? Jag har inte tillgång till en våg nu, så får anmäla förra veckans vikt på 81.8 kg. Om ni vill att jag ska ta en vikt den här veckan så blir det först på torsdag morgon som jag har tillgång till våg.
Jag vill också vara med! 99kg
Ja vad tusan! Inga fler ursäkter! 90.0kg börjar jag på. Vad underbart att du ordnar det här, måste ta otroligt med tid!
Vad är egentligen Biggest Loser? :)
Jag undrar med, hur går det till? Platsar jag här?
93.6 då som du skrev att slutvikt blir startvikten för denna omgång Turkos
Är oxå gärna med =) Då lilltösen nu är 5 månader är jag ÄNTLIGEN redo =) Gick upp alldeles för mycket under graviditeten...skriver in mig på hela 93.3 kg.... Vilken dag ska man rapportera sin vikt?
Jag fortsätter gärna vikten kommer som vanligt Jätte kul att det blev en fortsättning Kramar till dig Havet
Jag är med! Vikt 89,5
Jag är med :) Slutvikt = Startvikt