Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
Jag vill också vara med...svartvitt 85, 4 kg
Jag vill också vara med =) vikt 104,7 kg
Lagen görs i helgen Hamnar på hemsidan sen Tror Havet skriver ut när det är ute
Gör laget en tråd då? Där man skriver in veckans vikt osv? Förlåt för att frågor men känner mig lite borta :-)
Bojan58, startvikt 115.1. (Efter allinklusive-semester😢)
De befintliga lagen har redan trådar som man lämnar in sin vikt i sedan lämnar laget in den i biggest loser tråden. Lagtrådarna finns under kategorin Biggest Loser 2013 Hur det blir nu om Havet slår ihop lag (några lag är det bara 3 aktiva i) får vi se när alla är uppdelade i lag. Vet inte om jag rört till mer nu men jag försöker förklara :)
Tack! Till ni som varit med tidigare för att ni svarar på frågor som kommer upp! *******`
Hej...ja ä med i chiliApelsin....hur gör ja nu när ja ska skriva vikten imorgon???
Mumma klicka på denna länk så kommer du till Lag chiliApelsin trådhttp://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8651&Sida=56
Nu har Lagindelningen kommit in på hemsidan! Gå in på länken till hemsidan längst upp i denna forumstråd. Gå in på fliken Lagindelning under denna flik finns vilket lag ni har kommit med i. Sen tar ni och söker upp erat respektive Lag i forumstråden Ni som varit med förut kan väl hjälpa dom som är nya så dom hittar till rätt ställe. Sen gäller det som vanligt att vikterna skall in på onsdagar i Biggest Loser tråden. Det är inget Lag som har bara nya deltagere, utan det är lite blandat. Så ni får hjälpas åt, så har ni funderingar ta det i era lag annars får ni höra av er! Lag violett ni är nu med i lag åskgrå/isblå LYCKA TILL SÅ KÄMPAR VI PÅ MOT MINUS NÄSTA ONSDAG!