Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6814 inlägg
CamillaQ en fråga har du lämnat in någon vikt? Nedan skrev du 6 maj. Skrivet av: CamillaQ 2013-05-06 09:22:06 Jag undrar med, hur går det till? Platsar jag här?
Tack för era svar på mina frågor :-) Jag finns dock inte med i lagindelningen :-( Går det att fxa? det skulle vara så kul att vara med :-)
Sara1984 du är med i lagindelningen det är bara jag som missat 1984. sorry! Du tillhör lag BlåVit. Ändrar till detta i kväll.
Aaa okej tack så mycket :-)
CamillaQ du tillhör lag Åskgrå-Isblå
Tack, Havet!
Man blir dagvill med dessa röda dagar mitt i veckan! Ser att det är funderingar på när första inlämningen är! Det är onsdag 15 maj som gäller!
Jag åker bort på onsdag och är borta resten av veckan. Så det är ok om resultaten kommer in lite senare denna vecka. Med tanke på att det är en ny omgång!
Hej havet ja så är vi nu indelade i lag jag är i lag vår grön skall bli roligt att komma igång.förstår det ligger mycket jobb bakom att hålla reda på alla namn. Så tack till dig. Men har lite frågor blir kanske så när allt är nytt.. Det var Utter som stod för lag vår grön tidigare men jag har inte hört något från henne så min undran är fortsätter Utter att sammanställa listan varje vecka till dig ? Jag kan inte hitta hennes namn i vårt lag !!! Skall vi annars lämna vikten till dig ???? Ursäkta rörigheten det löser sig nog när vi kommer igång. Hoppas du kan reda ut mina funderingar. Acki
Det är lugnt havet :)