Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6814 inlägg
Får man va med? Startvikt 80 panner. :)
BirtheX du är välkommen du tillhör Lag SilverMarin
Var är jag med nånstans?? Va med i chiliapelsin förra gången o vikt 97 kg. Men är inte med någonstans
Skanemia bra att du är uppmärksam. Du står med på mitt papper. Lägger in dig nu du tillhör lag chiliapelsin
Havet mmmm ja blev lite ledsen..... men inte lätt för dig o ha koll på allt o alla :) så de ät lugnt. :p
Förstår inte varför namnen inte kan bara hoppa från papperet in i datan;) Det vore mycke lättare. Vi är 74 st denna omgång.
vet inte om ja ordnar detta att komma in i laget.... om ja inte kan räcker de att gå in här o skriva sin vikt..... men ja ger mej inte sååå lätt ja gör ett försök till imorgon!!!!
Hojta till om det är fler jag missat eller skrivit fel vikt på eller namnfel! Ändrar detta så snart som möjligt!
Mumma såg att du varit inne på Chiliapelsin tråd. Skriv bara så här i tråden så hjälper dom dig med att lägga in i tabellen som dom skickar över hit på onsdag. Exempel Havet 79 kg
Havet: Hittar inte mitt namn i lagindelningen!