Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
Fuskar och kopierar ica70s inlägg :) Jag är med :) Slutvikt = Startvikt
Ni som har funderingar på hur det går till! Gå in i tråden biggest loser våren 2013! Där finns en länk till hemsidan som var förra omgången, där står det lite ordning och regler.
Jag är med:) Slutvikt=startvikt! Biggest loser har varit min bästa sporre under våren, nu kör vi mot målvikt:)
Tack Havet för ditt engagemang, att du bara orkar, helt fantastiskt!! Jag hänger på en vända till, har lagt in min vikt som vanligt i min gamla lagtråd silvermarin.
Jag är med, slutvikt=startvikt.
Jag fortsätter gärna. Har redan rapporterat min vikt till mitt lag.
Jag är med , slutvikt =startvikt Vilket lag ?
Jag är med, slutvikt=startvikt.
jag vill vara med.. men har inte varit med tidigare så jag vet inte riktigt hur det går till... Min startvikt idag antar jag det gäller??? 94,5 kg då... väger mig på onsdagar (oftast) om det har någon betydelse