Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
Cisselala Välkommen du tillhör Lag ChiliApelsin
Tack! Just nu är jag väldigt motiverad till detta! Ni är ett härligt gäng!!
Havet Vi får försöka att fortsatt hålla dig motiverad då :)
Tack Havet. Du gör ett fantastiskt jobb!
Ändrade om då man missade en grej sist Lag Turkos v.34 Komplitering då vi har en till ny till i laget DEvery84..............95.1 Roosan...............95.3 Tessan.............86.1 sasssyy.............. HenrikB..............96.8 Acki..............85.6 em89................ Luminova.....................(96) Härja.....................(83.4)
I kväll blir sammanställningen och sista resultatet klart. Tack alla för denna omgång! Lite frågor till er? Skall vi fortsätta i samma lag? Eller skall vi dela in oss i vikten så att alla ligger med samma vikt i samma lag? Något lag är det skillnad på lägst och högst vikt. Ser att jag även fått fråga om att nya i egna lag. Något att fundera på.
Hej! Jag skulle så gärna vilja vara med här! Är det möjligt eller för sent? Känner att jag behöver mer stöd o pepp o en utmaning att kämpa lite extra för! :-) Vikt nu 104,6
Cath70 du är välkommen! Det finns en ny tråd som heter BIggest loser hösten 2013! Noterar att du är med.
Komplitering Vecka 34 Lina1962......90 SuperK.........78,6 gunsan67..... 58Laila.......... Michiko......... 72,3kg Sara1984..... koppen......... Synvillan....... Emmalena..... liliten............. Juni13........... 79,0 Har varit utomlands kom hem sent och orkade inte skriva. Hoppas det inte var för sent Pepp o kram alla
Havet: Personligen tycker jag det känns bra när man är i ungefär samma viktklass som sitt lag :)